ЯҚИН ЎТГАН ЗАМОННИ ЎРГАТИШДА ИНТЕРФАОЛ УСУЛЛАРДАН ФОЙДАЛАНИШ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Abstrak:
Мақолада немис тилидаги яқин ўтган замонни ўргатишнинг интерфаол усуллари келтириб ўтилган. Немис тили дарсларида грамматик қоиданинг баёнига эмас, уларни амалий жиҳатдан мустаҳкамлашга хизмат қилувчи топшириқ намуналари таҳлил этилган.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
##submission.howToCite##:
##submission.citations##:
EHNERT, Rolf ... [et al.]. Wie werde ich Fremdsprachenlehrerin für die Fremdsprache Deutsch? : Einführung in das Hochschulfach Deutsch als Fremdsprache II. München: Gesamthochschule Kassel, 1997.
FUNK, Hermann a Michael KOENIG. Grammatik lehren und lernen. 10. Dr. Berlin ; München [u.a.]: Langenscheidt, 2007.
Gerngross G, Puchta H. Wilfried. N- Grammatik kreativ. – Berlin: Langenscheidt, 1999.
GLÜCK, Helmut. Metzler Lexikon Sprache. Weimar: Metzler, 1993.
Мукаррамовна Қ. М. и др. НЕМИС ТИЛИДАГИ ОТЛАРНИНГ РОДИНИ ЁДДА САҚЛАШ УСУЛЛАРИ //Science and Education. – 2020. – Т. 1. – №. 2.
Xasanova O. Pedagogical Importance of Mnemotechnics in Increasing The Vocabulary Of Uzbek Language Learners in German Langauge //Science and Education. – 2021. – Т. 1. – С. 1-6.
Xasanova O. USING MNEMOTECHNICS IN TEACHING GERMAN ARTICLES FOR UZBEK STUDENTS //European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences Vol. – 2019. – Т. 7. – №. 12.
Хасанова О. К. К. ВИДЫ МНЕМОНИКИ В ОБУЧЕНИИ НЕМЕЦКОМУ ЯЗЫКУ //Вопросы науки и образования. – 2020. – №. 40 (124).