BREND STRATEGIYASI 2.0: RAQAMLI TEXNOLOGIYALARNI JORIY ETISH

Main Article Content

Аннотация:

Mamlakatda bugungi o‘zgarib boruvchi biznes muhitida brend strategiyasini raqamli texnologiyalar bilan birlashtirishning muhim roli ta'kidlanadi. Maqolada muallif ushbu sintez kompaniyalar uchun o‘z brendlarini mustahkamlash va kengaytirish uchun qanday yangi ufqlarni ochishini ta'kidlaydi. Maqolada aytilishicha, raqamli texnologiyalardan foydalanish nafaqat yangi mijozlarni jalb qilish va savdo hajmini oshirishga yordam beradi, balki bozorni rivojlantirish va xabardorlikni oshirish orqali brendlar uchun raqobatdosh ustunlikni yaratadi.

Article Details

Как цитировать:

Temirova, F. . (2024). BREND STRATEGIYASI 2.0: RAQAMLI TEXNOLOGIYALARNI JORIY ETISH. Евразийский журнал академических исследований, 4(3), 18–25. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejar/article/view/28488

Библиографические ссылки:

Abdullaev, Z., & Hamidov, M. (2021). "Raqamli marketing kanallarining samaradorligi: O‘zbekiston biznes sektori misolida" Raqamli iqtisodiyot va marketing, 2(2), 88-99.

Mirzaev, A., & Sadiqov, T. (2019). "Mobil marketingning istiqbollari va uni O‘zbekiston korxonalarida qo‘llash amaliyoti" Zamonaviy biznes strategiyalari, 3(3), 75-83.

Rahimov, S., & Qosimova, N. (2022). "SEO optimallashtirishning O‘zbekiston elektron tijorat platformalaridagi ahamiyati" Elektron tijorat va raqamli marketing, 1(4), 46-60.

Omanov R. F. et al. Digitalization Of The Economy: Possible Benefits And Risks //Webology. – 2022. – Т. 19. – №. 2.

Utkirovna M. N. et al. Efficiency of formation and use of water resources in irrigated agriculture of the Republic of Uzbekistan //The American Journal of Interdisciplinary Innovations and Research. – 2020. – Т. 2. – №. 07. – С. 99-113.

Дустова М. Рост, устойчивость, доходность: эконометрика финансовых потоков на сельскохозяйственных предприятиях //Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари/Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук/Actual Problems of Humanities and Social Sciences. – 2023. – Т. 3. – №. 10.

Темирова Ф. С., Муродова Н. У. Особенности формирования и продвижения брендинга городов //Economics. – 2020. – №. 1 (44). – С. 32-35.

Murodova N. U. CONCEPTUALIZING ADVERTISING RESEARCHES OF MEASURING ADVERTISING EFFECTIVENESS //Academia Repository. – 2023. – Т. 4. – №. 09. – С. 34-45.

Murodova N. O. UZBEKISTAN AND FOREIGN EXPERIENCE OF DIGITALIZATION IN AGRO-INDUSTRIAL COMPLEX ENTERPRISES //Academia Science Repository. – 2023. – Т. 4. – №. 04. – С. 207-214.

Муродова Н. TURIZM MARKETING FAOLIYATIDA STRATEGIK BOSHQARUVNING AHAMIYATI //Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари/Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук/Actual Problems of Humanities and Social Sciences. – 2023. – Т. 3. – №. 3. – С. 42-47.

Махмутуллаева С. Х. Стратегическая логистика для успеха экспорта: путь к экономическому процветанию //Бюллетень педагогов нового Узбекистана. – 2023. – Т. 1. – №. 9. – С. 19-22.

Murodova N. O. THE ROLE OF INDUSTRY REGULATIONS IN THE CONSISTENT DEVELOPMENT OF TOURISM //Евразийский журнал академических исследований. – 2022. – Т. 2. – №. 11. – С. 1108-1115.