TA’LIM DASTURIDA YANGI INTERFAOL METODLARINING QO‘LLANISHI. METODIKA
Main Article Content
Abstract:
Maqolada ta'lim tizimini rivojlantirish hamda maktab ona tili ta'limida o'quvchilar faolligini oshirishga doir ta'lim texnologiyalari xususida so'z boradi. Ta'lim sohasini rivojlantirishda kreativlikni oshirish, o'quvchiarning zerikmasligi va o'z fikrini to'laqonli bayon eta olishini kuchaytirish, bunda esa interfaol ta'lim usullaridan foydalanishning samarasi haqida so'z yuritilgan. Dars jaroyonida o'quvchining faoligini oshirish uchun har xil o'yinlar tashkil etish kabi ustuvor g'oyalar ilgari surilgan.
Article Details
How to Cite:
References:
Shaykhislamov, N. (2020). The Role of Lingvoculturology in Speech Culture. O'zbekistonda innovatsion ilmiy tadqiqodlar va metodlar, 136-140.
Shaykhislamov, N. (2020). In the Field of Modern Linguistics -Linguoculturology. Мировая наука, 5(41), 33-36.
Shaykhislamov, N. (2020). Lingvokulturologiyaning tarixiy va nazariy asoslari. O'zbekistonda ilm-fan va ta'lim, (2), 186-188.
Shayxislamov, N. (2020). Proverb as an object of linguistic analysis. Yoshlarning innovatsion faolligini oshirish, ma'naviyatini yuksaltirish va ilm-fan sohasidagi yutuqlari, 31-33.
Shayxislamov, N. (2020). Ona tili darslarini o'qitishda kakografiya usulini qo'llash. Янги Узбекистонни курит ва ривожлантиришда ёшларнинг фаоллиги, 317-320.

