OʻQUVCHILARNING BILIM KOʻNIKMALARINI FANLARARO ALOQADORLIK VOSITASIDA RIVOJLANTIRISHNING NAZARIY ASOSLARI

Main Article Content

Abstract:

Maqolada ta’lim-tarbiyaning hozirgi zamonaviy bosqichi ta’limning ustuvor qismi hisoblangan oʻquvchilarning bilim koʻnikmalarini fanlararo aloqadorlik vositasida rivojlantirishning nazariy asoslari ochib berilgan. Oʻzlashtirish jarayonida tashkil etiladigan darslarning boshqa fanlar bilan oʻzaro aloqadorligi qay darajada samarali ekanligi ifodalangan.

Article Details

How to Cite:

Boboyeva , O. . . (2022). OʻQUVCHILARNING BILIM KOʻNIKMALARINI FANLARARO ALOQADORLIK VOSITASIDA RIVOJLANTIRISHNING NAZARIY ASOSLARI. Eurasian Journal of Academic Research, 2(3), 384–388. Retrieved from https://in-academy.uz/index.php/ejar/article/view/1473

References:

Abdullayeva B. Fanlararo aloqadorlikning metodologik-didaktik asoslari (ijtimoiy-gumanitar yoʻnalishdagi akademik litseylarda matematika oʻqitish misolida). Ped.f.dokt. ... diss. Toshkent. – 2006. 265 b.

Abdullayev Yu.N. Xorijda oliy ta’lim: tajriba va taraqqiyot yoʻnalishlari.- Toshkent: "Oʻzbekiston”, 1999.-200 bet.

Azizxoʻjayeva N.N. Pedagogik texnologiya va pedagogik mahorat.-Toshkent: TDPU, 2003.-175 bet.

Musayev U. Integratsiya - ta’lim jarayonini optimallashtirishning muhim prinsipi. //Xalq ta’limi jurn. 2002, № 6. 4-7-b.

Musayev P. Oʻquv fanlarining funksional vazifasi va ularni integratsiyalash masalalari. DTS asosidagi oʻquv dasturlari: muammolar,izlanishlar, yechimlar. // Seminar materiallari. XTVning ilmiy maqolalar toʻplami. Toshkent: 2002. 34-b

Meliboyev A. Barcha fanlar hamkorligida. // Boshlang`ich ta`lim, 2008, №3