ИНГЛИЗ ТИЛИ ДАРСЛАРИДА ТИНГЛАБ ТУШУНИШ ВА ГАПИРИШ КЎНИКМАСИНИ ВИДЕОМАТЕРИАЛЛАР ЁРДАМИДА РИВОЖЛАНТИРИШ УСУЛЛАРИ
Main Article Content
Abstract:
Инновацион таълим моделининг афзалликларидан бири – юқори савиядаги ўқувчиларнинг шахсий мотивацияси, ностандарт фикрлаш, масъулият, ташаббускорлик, атрофда бўлаётган воқеаларга ўз муносабатини шакллантиришга ўргатишнинг диққат марказида туради. Бундай машғулотлар мустақиллик, ижодкорлик, унумли ва танқидий фикрлашнинг ривожланишига ёрдам беради, шунингдек, ўқув материалини янада кенгайтиради.
Article Details
How to Cite:
References:
Ахмедова Л.Т. Теория и практика обучения профессиональной русской речи студентов-филологов (на материале художественных текстов). Дисс... докт. пед. наук. – Тошкент, 2012. – 298 с.
Азимов Э. Г., Щукин А. Н. Новый словарь методических терминов и понятий (теория и практика обучения языкам). – М.: Издательство ИКАР, 2009. – 22-25 с.
Багрова А. Я. Задачи и способы обучения аудированию на иностранном языке в средней школе. Вестник Московской международной академии. 2016. –№ 1. –С. 162-173.
Бакиева Г., Махкамова Г., Кулдошев A. English 3. – Ташкент, 2007.
–230с.
Бакиева Г., Ирискулов А., Рашидова Ф., Тиллаева Н., Каримова З., Турсунбоева С., Д.Норова, М.Джалолдинова, Д.Маманабиева «English B1» – Toshkent: O’zbekiston, 2014. – 176 б. – ISBN 978-9943-28-043-4.
Бойматова С.К. Развитие коммуникативной компетенции в учебно-профессиональной сфере общения студентов-медиков при изучении терминов. – Ташкент, 1993. – 48 с.
Вахобов М.М. Умумий ўрта таълим тизимида ўқитиш сифати мониторинги моделини такомиллаштириш: пед. фан. док. дисс... автореф. – Тошкент, 2016. – 81 б.;
Бухбиндер В. А. Устная речь как процесс и предмет обучения // Очерки методики обучения устной речи на иностранных языках / под ред. В. А. Бухбиндера. – Киев: КГУ, 1990. –148с.