THE CONTENT UNIT OF THE BIOLOGY COURSE IN SCHOOLS AS A CONCEPT
Main Article Content
Abstract:
The article presents information on the fundamental scientific concepts of biology, the entire system of concepts, the foundations of science reflected in the school subject, the characteristics of the concept formation process, and the main principles of the theory of biological concept development.
Article Details
How to Cite:
References:
Д.Ю.Алипханова Формирование экологической компетентности школьников/ Д.Ю. Алипханова //Педагогика. - 2008. - №1. - С.119-120. монография/ Д.С. Ермаков. – М.:МИОО, 2009 - 180с.
A.T.G‘ofurov, O.M.Nosirov “Maktab biologiya kursida tabiat muhofazasi tushunchasini shakllantirish”, “О‘qituvchi” 1985y.
Zikiryaev A., Fayzullaev S. Biologiya atamalarining izohli lug‗ati.- Toshkent: Bilim. 2004 y.
Ж. О. Толипова, А. Т. Ғофуров Биология укитиш методикаси (Узбекистан Республикаси Олий ва ўрта махсус таълим вазирлиги томонидан олий ўкув юртлари 5140400— «Биология ва инсон хаётий фаолияти мухофазаси» бакалавриат таълим йўналиши талабалари учун ўкув кўлланма сифатида тавсия этилган) Тошкент «Iqtisod -moliya » 2007
Tolipova J.O, G‘ofurov A.T.-Biologiya ta’limi texnologiyalari. Metodik qо‘llanma “О‘qituvchi” T.: 2002 - 128 bet.
Tolipova J.O. Biologiyani о‘qitishda pedagogik texnologiyalar. О‘quv qо‘llanma. Nizomiy nomidagi TDPU. I-qism. Toshkent 2004 yil. 78 b.
Tolipova J.O. Biologiyani о‘qitishda pedagogik texnologiyalar. О‘quv qо‘llanma. Nizomiy nomidagi TDPU. II-qism. Toshkent 2004 yil. 111 b.

