BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARI NUTQINI O‘STIRISHDA XALQ IBORALARINING O‘RNI

Main Article Content

Аннотация:

Ushbu maqolada xalq iboralarini qo‘llash orqali o‘quvchilar nutqini o‘stirishga doir bo‘lgan bir qator masalalar tahlil qilindi. Iboralarning nutq jarayonidagi o‘rni, ahamiyati kabi masalalar yoritildi.

Article Details

Как цитировать:

Ganiyeva, S., & G‘ofurova , M. (2023). BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARI NUTQINI O‘STIRISHDA XALQ IBORALARINING O‘RNI. Евразийский журнал академических исследований, 3(1 Part 2), 49–51. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejar/article/view/8515

Библиографические ссылки:

Ergasheva D. (2022). BARKAMOL AVLODNI MA’NAVIY YETUK QILIB TARBIYALASHDA BOSHLANG ‘ICH TA’LIMNING O ‘RNI. Science and innovation, 1(B4), 139-141.

Ganieva S. A. THE POSITION OF PHRASEOLOGISMS IN THE PAREMIOLOGICAL SYSTEM AND THEIR SEMANTIC SRTUCTURE //Наука и технологии. – 2013. – Т. 1. – №. 3. – С. 35-41.

Ochilov M. Yangi pedagogik texnologiyalar. Toshkent. 2000.

Sobirjonovich, S. I. (2022). EASTERN THINKERS'VIEWS ON EVERYWHERE EDUCATION OF CHILDREN. BARQARORLIK VA YETAKCHI TADQIQOTLAR ONLAYN ILMIY JURNALI, 309-314.

Yo‘ldoshov M. Cho‘lponning xalq iboralaridan foydalanish mahorati.// O‘zbek tili va adabiyoti.1999. 6-son 59-bet

Раҳматуллаев Ш. Ўзбек тилининг изоҳли фразеологик луғати. Тошкент: Ўқитувчи, 1978.

Ганиева Д.А. (2022). СИНКРЕТИЗМ И ПОЛИФУНКЦИОНАЛЬНОСТЬ ГРАММАТИЧЕСКОЙ КАТЕГОРИИ НАКЛОНЕНИЯ. НАУЧНО-ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКИЙ ЖУРНАЛ ФИЛОЛОГИЧЕСКИХ НАУК , 3 (10), 67-74.

Ганиева Ш. Ўзбек фразеологизмларининг структур тадқиқи. Тошкент: Фан, 2013

Искандарова Ш. М., Худайкулова У. А. ВЫРАЖЕНИЕ ДИФФЕРЕНЦИАЛЬНЫХ СЕМ В ЗАГАДКАХ //Ученый XXI века. – 2016. – С. 31.

Хамракулов Ж. Б. Анализ физической подготовленности старших школьников к службе в Вооруженных Силах //Наука сегодня: теоретические и практические аспекты. – 2020. – С. 31-33.