TARAQQIYOT TA’LIM –TARBIYADAN BOSHLANADI

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Abstrak:

Pedagogik muloqot va uning ahamiyati. Muloqot inson faoliyatining ruhiy hamda ma’naviy asosi natijasida yuzaga kelaѐtgan ijtimoiy ehtiѐjlar bilan birgalikda namoѐn bo‘ladi, «Shaxslar faoliyati motivatsiyasining asosi sifatida yuzaga chiqayotgan ehtiyoj, manfaat, manfaatdorlik kabi ijtimoiy iqtisodiy omillar ma’lum ma’noda ularni maqsadli o‘y fikrlari, istaklari yuzaga chiqishiga ham sabab bo‘ladi.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

##submission.citations##:

Shavkat Mirziyoev Oliy Majlisga yo‘llagan murojaatnomasida.

Muslim Ataev, Fatvo bo‘limi xodimi O‘MI Matbuot xizmati.

O‘zbekiston Respublikasining “Ta’lim to‘g‘risida”gi qonuni. //Barkamol avlod - O‘zbekiston taraqqiyotining poydevori. –Toshkent; “Sharq”, 1997.

A.X.Aripova, TDYuU Ixtisoslashtirilgan filiali Umumta’lim fanlar kafedrasi mudiri v.b., f.f.n., PhD;

Karimov I.A. Yuksak ma’naviyat – yengilmas kuch. – T.: “O‘zbekiston”, 2009.

Barkamol avlod orzusi //Tuzuvchilar: Sh.Qurbonov, H.Saidov, R.Ahliddinov. – To‘ldirilgan 2–nashri. – T.: “O‘zbekiston milliy ensiklopediyasi”, 2000.

Pedagogika. (Pod red. P.I. Pidkasistogo).- M.:Pedagogicheskoe obщestvo Rossii, 2003.

Pedagogika nazariyasi va tarixi. 1-qism: Pedagogika nazariyasi. (M.X.Toxtaxodjaeva va boshqalar) – T.: “IQTISOD-MOLIYA”, 2007. – 380 b.

Turg‘unov S.T., Maqsudova L.A. Pedagogik jarayonlarni tashkil etish va boshqarish. – T.: “Fan”, 2009.

O‘qituvchi ish faoliyatini baholash va uni rag‘batlantirish mezoni (Metodik tavsiyanoma). – T.: 1993.

G‘aybullaev N.R., va boshqalar. Pedagogika: Oliy o‘quv yurtlari uchun qo‘llanma. – T.: O‘zMU, 2005.

G‘oziev E. O‘quvchilarning o‘quv faoliyatini boshqarish. T.: – “O‘qituvchi”, 1984.