TALABALARNING KASBIY ETNOMADANIY KOMPETENTLIGINI RIVOJLANTIRISH MEXANIZMLARI NAZARIYASI

Main Article Content

Аннотация:

Har bir fan dastlab fakt va raqamlarni to'playdi, keyin ularning mohiyatini tushunib olib, nazariy xulosalar chiqaradi. Talabalarning kasbiy etnomadaniyat bilimlarning o'ziga xos xususiyati shundaki, ularning paydo bo'lishi, zarur ma'lumotlar to'planishi, faktlar anglab olinishi bir vaqtda sodir bo'ladi. Masalan, ayrim qo'shni qabila, xalq va elatlarning maishiy turmushi, madaniyati, urf-odatlari, etnik xususiyatlarini o'rganish, ularni aniq tushunish amaliy ehtiyojlarni qondirish taqozosi bilan vujudga kelgan.  Ushbu tezisda, talabalarning kasbiy etnomadaniy kompetentlikni rivojlantirish mexanizmlari nazariyasi haqida fikr va mulohazalar yuritiladi.

Article Details

Как цитировать:

Gubenova, G. . (2023). TALABALARNING KASBIY ETNOMADANIY KOMPETENTLIGINI RIVOJLANTIRISH MEXANIZMLARI NAZARIYASI. Евразийский журнал академических исследований, 3(12), 166–169. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejar/article/view/24459

Библиографические ссылки:

Asqarov A. O‘zbek xalqi etnogenez va etnik tarixining ba’zi bir nazariy va ilmiy metodologik asoslari. «O‘zbekiston tarixi» jurnali. 2002 y. №4

Shoniyozov K. O‘zbek xalqining shakllanish jarayoni. – Toshkent, 2001. 19-bet

Yakubovskiy A.Yu. O‘zbek xalqining yuzaga kelishi masalasi haqida. -Toshkent. 1941.

Xo‘jayev A. Qadimgi Xitoy manbalaridagi turkiy xalqlarga oid etnonimlar. «O‘zbekiston o‘rta asrlarda: tarix va madaniyat». – Toshkent, 2003. 178-184-betlar.

Asqarov A. Mustaqillik yilarida tarix, arxeologiya va etnologiya. O‘zbekistonda ijtimoiy fanlar jurnali. 1996.