O‘QITUVCHINING KASBIY KOMPETENTLIGINI OSHIRISH: O‘QITUVCHINI RIVOJLANTIRISHNING ASOSIY YONDASHUVLARI VA MODELLARI

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Abstrak:

Ushbu maqolada kasbiy-pedagogik kompetentlikning asosiy tarkibiy qismlari muhokama qilinadi, zamonaviy ta’lim sharoitida o‘qituvchilar uchun uning ahamiyatiga e’tibor qaratiladi. Unda samarali o‘qitish uchun zarur bo‘lgan turli xil kompetensiyalar, jumladan, maxsus kompetensiya, metodik kompetensiya, ijtimoiy-psixologik kompetensiya, differensial-psixologik kompetensiya, autopsixologik kompetensiya bayon etilgan. Ushbu kompetensiyalar o‘qituvchilar uchun o‘quvchilarni samarali jalb qilish va ta’lim natijalarini yaxshilash uchun zarur ekanligi ta’riflanadi. Maqolada uzluksiz malaka oshirishning ahamiyati va jamiyatdagi o‘zgarishlarga javoban o‘qituvchilarga qo‘yiladigan talablar ta’kidlangan.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

##submission.citations##:

Исламшин Р.А. Научные основы функционирования модели не¬прерывного образования педагогических кадров: Автореф. дис. ...доктора пед. наук. - Казань, 1996. - 41 с.

Сластенин В.А. Формирование личности учителя в процессе профессиональной подготовки. - М., 1986. - 160 с.

Адольф В. А. Теоретические основы формирования профессио¬нальной компетентности учителя. Дис. ... доктора пед. наук. - М.: 1998. - 292 с.

Большая Советская Энциклопедия (В 30 томах). Изд.З-е. - М.: Советская энциклопедия, 1972. - Т.16. - С.393-394.

Лекции по методике конкретных социальных исследований /Под ред. Г.М. Андреевой. - М.: Изд-во Московского университета, 1972. - 202 с.

Адольф В. А. Теоретические основы формирования профессио¬нальной компетентности учителя. Дис. ... доктора пед. наук. - М.: 1998. - 292 с.

Тумалев В.В. Учительство в ситуаций социальных проблем: Ав¬тореф. дис. ... докт. социол. наук. - СПб., 1995. - 40 с.