ZAMONAVIY SAN’AT TA’LIMIDA 3D-MUZEY TURLARINING INTERAKTIV DIDAKTIK VOSITA SIFATIDAGI ROLI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Abstrak:
Maqolada san’at ta’limi jarayonida 3D-muzeylardan interaktiv didaktik vosita sifatida foydalanishning metodik imkoniyatlari va ularning ta’lim samaradorligini oshirishdagi ahamiyati tahlil qilinadi. Virtual va 3D-muzeylar vositasida talabalarda badiiy-estetik dunyoqarash, tafakkur va ijodiy yondashuvni shakllantirish usullari ochib beriladi.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
##submission.howToCite##:
##submission.citations##:
Anderson.D. Virtual Heritage and Education: The Role of 3D Museums in Art Learning. Digital Humanities Quarterly, 2021
Белоусова.Т. 3D-моделирование и виртуальная реальность в культурном наследии. Казань, 2021
Дьякова.И. Интерактивные технологии в преподавании изобразительного искусства. Санкт-Петербург: Питер, 2020.
Economou. M. A World of Interactive Museums: Exploring the Potential of 3D Virtual Environments in Education. Museum Management and Curatorship, Vol. 35(2), 2020,
Jo‘raqulova Z “Tasviriy san’atni o‘qitishda innovatsion texnologiyalar” T.; 2021.
Karimova M, Shukurova S. “Raqamli pedagogika asoslari” Toshkent – 2022.
Морозова.О. Цифровая педагогика и музейная коммуникация. Москва -2022.
Кузнецова.Е. Виртуальные музеи как средство эстетического воспитания студентов художественных вузов. Москва, 2021
Usmonova G. “Virtual ta’lim muhiti va interaktiv vositalar” Toshkent, 2023.
UNESCO. Digital Transformation of Museums and Cultural Heritage Institutions. – Paris, 2022.
