TALIM SOHASINI BOSHQARUV FAOLIYATIDA SAMARADORLIGINI OSHIRISH IMKONIYATLARINI ANIQLASH

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Abstrak:

Mamlakatimiz innovatsion taraqqiyot yoʼlida shiddat bilan rivojlanib borayotgan bir davrda kelajagimiz davomchilari boʼlmish yoshlarni ijodiy gʼoyalari va ijodkorligini har tomonlama qoʼllab-quvvatlash, ularning bilim, koʼnikma va malakalarini shakllantirish hamda ilgʼor xorijiy tajribalar, xalqaro mezon va talablar asosida baholash tizimini takomillashtirish, shu yoʼlda xalqaro tajribalarni oʼrganish, mavjud tizimni har tomonlama qiyosiy tahlil qilish, tegishli yoʼnalishdagi xalqaro va xorijiy tashkilotlar, agentliklar, ilmiy-tadqiqot muassasalari bilan yaqindan hamkorlik qilish muhim ahamiyatga egadir. Ushbu maqolada Talim sohasini boshqaruv faoliyatida samaradorligini oshirish imkoniyatlarini aniqlash haqida batafsil bayon qilinadi.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

##submission.citations##:

“Xalq ta’limi”jurnali 2011/5.

“Boshlang`uch ta’lim”jurnali 9.2009/sentabr.

“Yangi pedagogik texnologiya asoslari” (inter faoldarslar) Toshkent – 2007.

“Boshlang`ich sinf o`quvchilarini kasb-hunarga yo`naltirishning uslubiy asoslari” Toshkent – 2011

A.Nurmanov, I.Ikramov, F.Boynazarov “Yangi pedagogik texnologiya asoslari”. T., Falsafa va xuquq instituti nashriyoti 2007

N.Sayidahmedov “Yangi pedagogik texnologiyalar”. T., Moliya 2003

F.Yuldasheva “Logopedik mashg’ulotlarda innovatsion texnologiyalardan foydalanish”. T., 2019