САМАРАЛИ НАТИЖАГА ЭРИШИШДА ЎҚУВЧИЛАР УЧУН ПЕДАГОГИК ВОСИТАЛАР
Main Article Content
Аннотация:
Мақолада ноталар асосида асбобларни чалиш техникаси ва спектакль давомида улар билан ишлашнинг индивидуал усуллари батафсил тавсифланган. Қуйидаги машқлари эслатма-қайд этиш қобилиятини ривожлантиришга ёрдам беради; Энг оддий мусиқада, даслабки зарбанинг биринчи ярми ўйналганда, ўқувчи диққатини шу зарбанинг иккинчи ярмига қаратади.
Ключевые слова:
Article Details
Как цитировать:
Шыныбеков , А. (2023). САМАРАЛИ НАТИЖАГА ЭРИШИШДА ЎҚУВЧИЛАР УЧУН ПЕДАГОГИК ВОСИТАЛАР. Евразийский журнал социальных наук, философии и культуры, 3(11), 76–79. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejsspc/article/view/23186
Библиографические ссылки:
Ҳ.Нурматов – Қашқар рубоби Т. 2003.
Ўзбекистон Республикаси маданияти ишлари вазирлиги – Рубоб наволари Т. 1993.
Р.Қосимов – Анъанавий рубоб ижрочилиги Ўзбекистон 2000.
Ш.Рахимов – Дутор. Т. 2005.
Б.Рахимжонов – Дуторчилар ансамбли Т. 2002 й.