САМАРАЛИ НАТИЖАГА ЭРИШИШДА ЎҚУВЧИЛАР УЧУН ПЕДАГОГИК ВОСИТАЛАР

Main Article Content

Аннотация:

Мақолада  ноталар асосида асбобларни чалиш техникаси ва спектакль давомида улар билан ишлашнинг индивидуал усуллари батафсил тавсифланган. Қуйидаги машқлари эслатма-қайд этиш қобилиятини ривожлантиришга ёрдам беради; Энг оддий мусиқада, даслабки зарбанинг биринчи ярми ўйналганда, ўқувчи диққатини шу зарбанинг иккинчи ярмига қаратади.

Article Details

Как цитировать:

Шыныбеков , А. (2023). САМАРАЛИ НАТИЖАГА ЭРИШИШДА ЎҚУВЧИЛАР УЧУН ПЕДАГОГИК ВОСИТАЛАР. Евразийский журнал социальных наук, философии и культуры, 3(11), 76–79. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejsspc/article/view/23186

Библиографические ссылки:

Ҳ.Нурматов – Қашқар рубоби Т. 2003.

Ўзбекистон Республикаси маданияти ишлари вазирлиги – Рубоб наволари Т. 1993.

Р.Қосимов – Анъанавий рубоб ижрочилиги Ўзбекистон 2000.

Ш.Рахимов – Дутор. Т. 2005.

Б.Рахимжонов – Дуторчилар ансамбли Т. 2002 й.