HADIS ILMINING YOSH AVLOD TARBIYASIDAGI AHAMIYATI
Main Article Content
Аннотация:
Ushbu maqolada hadislarning paydo bo'lishi, hadis ilmi, islomiy tarbiyaning jamiyat taraqqiyotidagi o’rni, inson kamolotida hadislarning ta'limiy-tarbiyaviy ahamiyati, hadislardan ta’lim jarayonida foydalanish, hadis namunalari va ularning mazmun-mohiyati haqida so'z yuritiladi.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Муҳаммад пайғамбар қиссаси. Ҳадислар. Тошкент, «Камалак». 1991. 51-бет.
Abu Abdulloh Muhammad ibn Ismoil al-Buxoriy. Hadis, 1-jild. Al-Jome’ as-sahih (Ishonarli to‘plam). Toshkent. Qomuslar Bosh tahririyati, 1991.
Mirzayeva T, Safarov O, O‘rayeva D. O‘zbek xalq og‘zaki ijodi xrestomatiyasi. – T. Aloqachi nashriyoti, 2008.
Qodirova F.R., Toshpo‘latova Sh.Q, Kayumova N.M, A’zamova M.N. Maktabgacha pedagogika. –T. Tafakkur nashriyoti. 2019.
Jalolov F. O‘zbek folklorida janrlararo munosabat. –T.: Fan nashriyoti, 1979
K.Хошимов, С.Нишонова. Педагогика тарихи. Toshkent, “Ўқитувчи” 1996.
https://kh-davron.uz/kutubxona/qoshimcha/rivoyatlar/ilm-haqida-hikmatlar.html