MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALAR FAOLIYATIDA SYUJET-RO’LLI O’YINLARNI RIVOJLANTIRISH XUSUSIYATLARI

Main Article Content

Аннотация:

Ushbu maqolada maktabgacha yoshdagi bolalar faoliyatida syujet-ro’lli o’yinlarni rivojlantirish xususiyatlari, o’yin orqali bolalarning fikrlashi, dunyoqarashi shakllanish yo’llari keltirib o’tilgan. Maktabgacha ta’lim tashkilotlarida bolalarni har tomonlama barkamol va sog’lom bo’lib ulg’ayishlarida syujet-rolli o’yinlarning ahamiyati haqida so’z boradi..

Article Details

Как цитировать:

Salimova , D. . (2022). MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALAR FAOLIYATIDA SYUJET-RO’LLI O’YINLARNI RIVOJLANTIRISH XUSUSIYATLARI. Евразийский журнал социальных наук, философии и культуры, 2(8), 29–32. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejsspc/article/view/2846

Библиографические ссылки:

O’zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020 yil 22 dekabrdagi “Maktabgacha ta’lim va tarbiyaning davlat standartini tasdiqlash to’g’risida”gi 802 – sonli Qarori

O’zbekiston Respublikasi Maktabgacha ta’lim vazirligining 2018 yil 7 iyuldagi 4-sonli hay’at yig’ilishi qarori bilan tasdiqlangan maktabgacha ta’lim muassasalari uchun «Ilk qadam». Maktabgacha ta’lim muassasalari davlat o‘quv dasturi.

O’zbekiston milliy ensiklopediyasi. 10-jild. T.: O’zbekiston milliy ensiklopediyasi, 2003. – 540 b

Фрейд А. Психология «Я» и защитные механизмы. – М.: Педагогика-Пресс. 1993

Выготский, Л.С. Игра и ее рол в психическом развитии ребенка. Вопросы психологии. 1996. №6