BO‘LAJAK BOSHLANG‘ICH SINF O’QITUVCHILARINING RAQAMLI TA’LIM TEXNOLOGIYALARIDAN FOYDALANISH METODIKASINI TAKOMILLASHTIRISH

Main Article Content

Аннотация:

Hozirgi kundagi hayotimizning barcha sohalarini raqamlashtirish, jumladan,maktabgacha ta’lim va boshlang’ich ta’limda raqamli texnologiyalarning o’rni, bo’lajak boshlang’ich sinf o’qituvchilarini tayyorlashda raqamli texnologiyalarning o’rni, zamonaviy ta’limning muammolari ko’rib chiqilgan. Boshlang’ich ta’limda raqamli texnologiyalarni joriy etishning ijobiy va salbiy tomonlari, boshlang’ich ta’limning xususiyatlari va imkoniyati, boshlang’ich ta’limda raqamli texnologiyalar ahamiyati, ulardan oqilona va samarali foydalanish talablari keltirilgan.

Article Details

Как цитировать:

Ro‘zimatov , J. . (2024). BO‘LAJAK BOSHLANG‘ICH SINF O’QITUVCHILARINING RAQAMLI TA’LIM TEXNOLOGIYALARIDAN FOYDALANISH METODIKASINI TAKOMILLASHTIRISH. Евразийский журнал социальных наук, философии и культуры, 4(4), 141–146. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejsspc/article/view/30452

Библиографические ссылки:

O’zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 28-yanvardagi “Yangi O’zbekistonning 2022–2026-yillarga mo’ljallangan taraqqiyot strategiyasi to’g’risida”gi PF–60-son

2019-yil 8-oktyabrdagi “O’zbekiston Respublikasi oliy ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to’g’risida”gi PF–5847-son

2022-yil 6-iyuldagi “O’zbekiston Respublikasining 2022–2026- yillarga mo’ljallangan innovatsion rivojlanish strategiyasini tasdiqlash to’g’risida”gi PF–60-son Farmonlari

Ruzimatov, J. (2024). THE ROLE OF USING DIGITAL EDUCATIONAL TECHNOLOGIES IN METHODICAL TRAINING OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS. Евразийский журнал академических исследований, 4(3 Part 2), 109-113.

Rozimatov, J. (2023). ENHANCING THE METHODOLOGY FOR UTILIZING DIGITAL EDUCATIONAL TECHNOLOGIES AMONG FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS (USING NATURAL SCIENCE AS AN EXAMPLE). Евразийский журнал академических исследований, 3(12 Part 2), 11-13.

Ravshan, A., Sirojiddin, G., Azamat, Z., & Gulizahro, T. (2023). DEVELOPING EFFECTIVE APPROACHES TO THE USE OF MODERN INFORMATION TECHNOLOGY IN EDUCATION. Horizon: Journal of Humanity and Artificial Intelligence, 2(6), 53-55.

Abdullayeva Q. va b. O’qish kitobim. 2- sinf, T., 2021.

Abdullayeva Q., va boshqalar “Savod o’rgatish darslari” T., “O’qituvchi”, 1996

Abdullayeva Q. va b. 2- sinfda o’qish darslari. T., 2014.

Azizxo’jayeva N. N. Pedagogik texnolofiyalar va pedagogik mahorat. Toshkent. 2016.

Abdullayeva Q. va b. Ona tili. T., “O’qituvchi ”, 2020.

Bo’ri Ziyamuhammedov, Mamarajab Tojiyev. Pedagogik texnoloya zamonaviy o’zbek milliy modeli. Toshkent. 2019.

Abduqodirov A.A., To’rayev B.Z. “Informatika va axborot texnologiyalari” sohasidagi bo’lajak mutaxassis kadrlarning kasbiy kompetentligini shakllantirish nazariyasi va metodikasi. Monografiya. “Navro’z”. Toshkent – 2015. 176-b.

Abduquddusov O. Integrativ o’quv predmetlari mazmuni va tuzilmasi -T.: J Xalq ta'limi.1999.№ 1B.175-80bet.

Abduquddusov O. Integrativ yondashuv – chuqur bilim, yaxshi fazilatlarni shaklantirish omili/–T.: Xalq ta'limi № 2000 y

Abdullayeva B.S. Fanlararo aloqadorlik turlari haqida/ Uzluksiz ta'lim. – Toshkent: 2005. № 1. – B. 12-16 b.

Asadov Yu.M. O’quvchilarda kompetentsiyalarni shakllantirishga yo’naltirilgan darsliklarga qo’yiladigan talablar/“Boshlang’ich ta'limni modernizatsiyalash orqali o’quv-tarbiya jarayoni sifatini va samaradorligini oshirish” mavzusida boshlang’ich ta'lim o’qituvchilari Forumi. Toshkent – 2016 y. B. 18-19b.

Xudoyberdiyevich, R. B., & Abdurazzoqovna, S. A. (2023). BO‘LAJAK BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHILARDA PEDAGOGIK MAXORATINI VIRTUAL TEXNOLOGIYALAR VOSITASIDA RIVOJLANTIRISHDA XORIJ TAJRIBASI. Ustozlar uchun, 25(1), 191-198.

Ergashevna, N. G. (2023). Improving Educational Mastery Opportunities in Primary School.

Nurqulova, G. (2023). ACCENTUATION FOR TEENAGERS. Modern Science and Research, 2(6), 274-276.