AUTIZM SINDROMLI BOLALARNI PSIXOLOGIK VA PEDAGOGIK JIHATDAN O‘RGANISH TA’LIMNI SAMARALI TASHKIL ETISH ASOSI SIFATIDA
Main Article Content
Аннотация:
Ushbu maqolada autizm sindromli bolalarni psixologo-pedagogik o’rganish, ularning o’ziga hos hususiyatlari haqida so’z yuritilgan. Shu bilan birga autizm sindromli bolalarni tekshirish usullari va bunday bolalarni to‘liq psixologik-pedagogik o‘rganishni eng maqbul bosqichlari haqida tavsiyalar berilgan.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
M. U. Xamidova. Maxsus pcdagogika/o‘quv qo’llanma/. -T oshkcnt: “N1F MSH”, 2020,164 bet.
D.A.Nurkeldiyeva, M.Hamidova “Rivojlanishida nuqsoni bo‘lgan bolalar diagnostikasi” Toshkent – 2014 y
L.P. Mo‘minova, M.Ayupova, D. Nurkeldieva, X.Kalbaeva “Maxsus pedagogika” / Toshkent Davlat pedagogika un-ti. — «NOSHIR» Toshkent - 2012
F.Qodirova. S. Axrorova.Autizm sindromli bolalarda muloqot ko’nikmalarini shakllantirishning korreksion-pedagogik tizimi. Konferensiya materiallari. 2022-yil aprel.
F.R. Teshaboyeva, S.M Usmonjonova “Autizm sindromli bolalarga korreksion rivojlantiruvchi ta'limni tashkil etishning ilmiy nazariy asoslari.” Konferensiya materiallari. 2024-yil may
Nurmatova D.G. “Autist bolalarni ijtimoiy-psixologik moslashtirish tizimini takomillashtirishning nazariy – metodologik asoslari”. – 2020. – B. 46-52
F.R. Teshaboyeva, S.M Usmonjonova “Autizm sindromli bolalar bilan olib boriladigan korreksion-pedagogik ishlarni tashkil etishda o’yinlardan foydalanish” 2024-y
F.R. Teshaboyeva, S.M Usmonjonova “Autizm sindromli bolalarni ijtimoiylashuvida inklyuziv ta’limning o’rni” 2024-y.