ИНФОРМАЦИЯНИ АУДИТОРИЯГА ЕТКАЗИШДА НОДАВЛАТ ТЕЛЕКАНАЛЛАРНИНГ ТАЖРИБАСИ

Main Article Content

Аннотация:

Мақолада айтилишича, бугун “Ахборот асри” деб номланган шиддатли, тезкор замонда яшаяпмиз. Аҳолининг ахборотга бўлган эҳтиёжи жуда катта. Бу эҳтиёж эса ҳар қандай эмас, ишончли, холис ва очиқ-ошкора ахборотларга бўлган талаб бўлмоқда. Ўзбек аудиторияси бугунги кунга қадар турли ахборотларни кўриб, эшитиб улгурди. Ва ҳақиқатан янгиликлар истеъмолчиларини ҳеч қандай нохолис ахборотлар билан чалғитиб бўлмаяпти. Интернетнинг оммалашиши бу жараёнларга янги бир даврни олиб кирди.

Article Details

Как цитировать:

Мухторова , М. . (2022). ИНФОРМАЦИЯНИ АУДИТОРИЯГА ЕТКАЗИШДА НОДАВЛАТ ТЕЛЕКАНАЛЛАРНИНГ ТАЖРИБАСИ. Евразийский журнал социальных наук, философии и культуры, 2(11), 46–51. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejsspc/article/view/4244

Библиографические ссылки:

Эрих Фихтелиус. Журналистиканинг 10 қоидаси. Тошкент. Шарқ. 2002.

Хуршид Дўстмуҳаммад. Журналист бўлмоқчимисиз? Тошкент. Янги аср авлоди. 2001.