MAKTABGACHA TA’LIM PEDAGOGIK FAOLIYATIDA INNOVATSIYA VA AXBOROT TEXNOLOGIYALARINI RIVOJLANTIRISH

Main Article Content

Аннотация:

Ushbu maqola maktabgacha ta’lim tashkiloti pedagoglarini AKT savodxonligini oshirish hamda innovatsion pedagogik va axborot kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanish haqida. Maktabgacha ta'lim tizimiga innovatsion pedagogik va axborot kommunikatsiya texnalogiyalarini tadbiq etishning muhumligi haqida ta'kidlangan.

Article Details

Как цитировать:

Tursunova , A. . (2022). MAKTABGACHA TA’LIM PEDAGOGIK FAOLIYATIDA INNOVATSIYA VA AXBOROT TEXNOLOGIYALARINI RIVOJLANTIRISH. Евразийский журнал социальных наук, философии и культуры, 2(11), 199–203. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejsspc/article/view/5210

Библиографические ссылки:

2022-2026 yillarga mo’jallangan Yangi O’zbekitonning taraqqiyot strategiyasi. Toshkent 2022 yil

O’zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020 yil 22 dekabrdagi 802- son qarori Toshkent 2020 yil.

G’ulomov. X.R. Raimov. va boshqalar. Ta’lim-tarbiya sifati va qirralari”. T; «Fan va texnologiyalar». 2004.

Polat E.S. Ta’lim tizimidagi zamonaviy pedagogik va axborot texnologiyalari - M.: “Akademiya” nashriyot markazi, 2008 y.

Niyozova Dilovar. "MAKTABGACHA TALIM TASHKILOTI MASHG'ULOTLARIDA INNOVATSION TEXNALOGIYALARNI JORIY ETISH". "ОБРАЗОВАНИЕ И НАУКА В ХХI ВЕКЕ" xalqaro ilmiy jurnal. 2022.

Niyozova Dilovar. "Maktabgacha ta'lim tizimiga innovatsion pedagogik va axborot kommunikatsiya texnalogiyalarini tadbiq etish”. "Pedagogs" xalqaro ilmiy jurnal. 2022.

Pedagogika i narodnoe obrazovanie za rubejom. Moskva: MGU, 1990.

Borisova Svetlana Petrovna. Sovremennoe doshkolnoe obrazovanie za rubejom Moskva: 1994.

Zaxarova N.I., Igraem s logicheskim blokami Denisha.Prozvoditel

Detstvo-Press. Rossiya.2020

Ganiyeva, M. (2021). Effective Methods of TRIZ.

Ганиева, М. А., & Жумаева, Ш. Х. (2018). Формирование методов групповой работы с учащимися общеобразовательных школ. Вопросы науки и образования, (10 (22)), 149-151.

Maftuna, G. (2021). Effective ways to Use Triz (The Theory of Inventive Problem Solving) in Elementary School. Pindus Journal of Culture, Literature, and ELT, 9, 85-88.

Ганиева, М. (2021). ВАЖНОСТЬ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ “ТРИЗ” ДЛЯ РАЗВИТИЯ УЧЕНИКИ НАЧАЛЬНОГО КЛАССА. Academic research in educational sciences, 2(5), 129-133.

G’aniyeva, M. (2021). BOSHLANG’ICH SINF DARSLARIDA TRIZ (IXTIROCHI MASALALARINI HAL QILISH NAZARIYASI) DASTURINI QO’LLASHNING SAMARALI USULLARI. Scientific progress, 2(5), 108-112.

Ганиева, М. А., Муродинова, Н. Р., & Жумаева, Ш. Х. (2018). Трудности при изучении многозначных глаголов русского языка учащимися-узбеками средних общеобразовательных школ. Проблемы педагогики, (3 (35)), 108-109.

Kizi, G. M. A., & Kizi, B. L. A. (2018). The diversities in terminology of relationship. Достижения науки и образования, (9 (31)), 22-23.

Murodinova, N., & Ganiyeva, M. The role of family to develop for perfect person.