UMUMIY O‘RTA TA’LIM MUASSASALARIDA HAMKORLIKDA BOSHQARUVNI TASHKIL ETISHDA RAHBAR XODIMLARNING FUNKSIONAL VAZIFALARI

Main Article Content

Аннотация:

Ushbu maqolada umumiy o‘rta ta’lim muassasalarida hamkorlikda boshqaruvni tashkil etishda hamkorlikdagi boshqaruvning maqsadi, rahbar xodimlarning funksional vazifalari, umumiy o‘rta ta’lim muassasalari rahbar xodimlarining funksional vazifalarini amalga oshirish jarayonida ta’lim-tarbiya jarayonini ilmiy asosda tashkil etish va takomillashtirish, uning natijaviyligini ta’minlash, o‘quvchilar va pedagog xodimlar faoliyatini muvofiqlashtirish, maktab bilan mahalla va ota-onalarning hamkorliklarini ta’minlash hamda belgilangan maqsadlarga erishishda hamkorlikdagi boshqaruvni joriy etishga yo‘naltirilganligi kabi masalalar yoritib berilgan.

Article Details

Как цитировать:

Karimova, U., & Shodmanov, Q. (2023). UMUMIY O‘RTA TA’LIM MUASSASALARIDA HAMKORLIKDA BOSHQARUVNI TASHKIL ETISHDA RAHBAR XODIMLARNING FUNKSIONAL VAZIFALARI. Евразийский журнал социальных наук, философии и культуры, 3(1 Part 2), 20–24. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejsspc/article/view/9018

Библиографические ссылки:

Turg‘unov S.T., Maqsudova L.A. Pedagogik jarayonlarni tashkil etish va boshqarish. – Toshkent: Fan. – 2008. – 169 b.

Turg‘unov S.T. Uluqov N.M., SHodmanov Q.O., Maqsudova L.A.. Ta’lim muassasalarida boshqaruv. O‘quv qo‘llanma. – Toshkent: Fan. – 2008 y.

Turg‘unov S.T., Axmedova N., SHodmanov Q.O. Umumiy o‘rta ta’lim muassasalari rahbarlari kasbiy kompetentliligini rivojlantirish. – Namangan: “Namangan”, 2012.

SHodmanov Q.O., Xatamova R.Z. Ta’lim sifatini ta’minlashda innovatsion menejmentning o‘rni va ahamiyati. NamDU ilmiy axborotnomasi, 2021 yil maxsus son, 789-794-betlar.

. SHodmanov Q.O., YUldashev M. Oliy ta’lim muassasalri professor-o’qituvchlarida kasbiy kompetentlilikni rivojlantirish vositalari.. THE JOURNAL OF ACADEMIC RESEARCH IN EDUCATIONAL SCIENCES ISSN 2181-1385 volume 2, issue 10 October 2021. 882-889.

Odilxanovich Sh.Q. et al. MAKTABGACHA TA’LIM SIFATINI OSHIRISH //PEDAGOGS jurnali. – 2022. – T. 5. – №. 1. – S. 395-400.