BOSHLANGʻICH SINF OʻQITUVCHILARI TAYYORGARLIGINI TAKOMILLASHTIRISHDA INNOVATSION YONDASHUVLARNING NAZARIY ASOSLARI
Main Article Content
Abstract:
Ushbu maqolada boshlangʻich sinf oʻqituvchilari tayyorgarligini takomillashtirishda innovatsion yondashuvlarning nazariy asoslari tahlil qilingan. Zamonaviy ta'lim tizimida pedagog kadrlar tayyorlashning yangi tamoyillari, raqamli texnologiyalar integratsiyasi, kompetensiyaviy yondashuv va refleksiv amaliyot kabi innovatsion metodlar tadqiq etilgan.
Article Details
How to Cite:
References:
Каримов, И.Р. Ўзбекистонда таълим тизимини ислоҳ қилиш: муаммолар ва истиқболлар / И.Р. Каримов // Педагогика ва психология журнали. – 2023. – № 2. – Б. 15-24.
Шарипов, Ш.С. Бошланғич синф ўқитувчиларининг касбий компетенциялари тизими / Ш.С. Шарипов // Халқ таълими. – 2022. – № 4. – Б. 78-86.
Хуторской, А.В. Педагогическая инноватика: учебное пособие / А.В. Хуторской. – Москва: Академия, 2008. – 256 с.
Mishra, P. Technological Pedagogical Content Knowledge: A Framework for Teacher Knowledge / P. Mishra, M.J. Koehler // Teachers College Record. – 2006. – Vol. 108(6). – P. 1017-1054.
Зимняя, И.А. Ключевые компетенции – новая парадигма результата образования / И.А. Зимняя // Высшее образование сегодня. – 2003. – № 5. – С. 34-42.
Маркова, А.К. Психология профессионализма / А.К. Маркова. – Москва: Международный гуманитарный фонд «Знание», 1996. – 312 с.
Prensky, M. Digital Natives, Digital Immigrants / M. Prensky // On the Horizon. – 2001. – Vol. 9(5). – P. 1-6.
Schön, D.A. The Reflective Practitioner: How Professionals Think in Action / D.A. Schön. – New York: Basic Books, 1983. – 374 p.
Darling-Hammond, L. Professional Learning in the Learning Profession: A Status Report on Teacher Development in the United States and Abroad / L. Darling-Hammond, R.C. Wei // National Staff Development Council. – 2009. – P. 1-32.
Эрматова, Н.Н. Педагог кадрларнинг малакасини ошириш тизимини такомиллаштириш йўллари / Н.Н. Эрматова // Узлуксиз таълим. – 2023. – № 3. – Б. 42-49.
