MAHALLIY BRENDLARNI RIVOJLANTIRISH: SOTUV VA REKLAMA STRATEGIYALARI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Abstrak:
Ushbu maqolada O‘zbekistondagi mahalliy brendlarning rivojlanishi, ularning bozorda qanday sotuv va reklama usullaridan foydalanayotgani haqida so‘z yuritiladi. Mahalliy brendlar raqobatbardosh bo‘lishi uchun zamonaviy marketing, onlayn reklama va sotuvni oshirishga yordam beradigan vositalarning ahamiyati ko‘rib chiqiladi.
Shuningdek, kelajakda iqtisodiyot rivojida avtomatlashtirilgan savdo tizimlarining o‘rni va yangi texnologiyalar mahalliy brendlarni qo‘llab-quvvatlashda qanday foyda berishi mumkinligi haqida fikrlar beriladi.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
##submission.howToCite##:
Komilov , B. . (2025). MAHALLIY BRENDLARNI RIVOJLANTIRISH: SOTUV VA REKLAMA STRATEGIYALARI. Журнал академических исследований нового Узбекистана, 2(12), 180–182. Retrieved from https://in-academy.uz/index.php/yoitj/article/view/68890
