EHTIMOLLAR NAZARIYASI FANINI O‘QITISHDA DIDAKTIK VOSITALARDAN FOYDALANISH

Main Article Content

Аннотация:

Ushbu maqolada “Ehtimollar nazariyasi” fanini o‘qitishda ta’lim vositalardan foydalanish, ta’lim vositalarining turlari, ta’lim vositalaridan foydalanishda ularni muayyan maqsad, mo‘ljallangan guruh, mahsus soha va metodlarga mos holda tanlash, induksiya va deduksiya usullari orqali o‘tkazilgan nazariy darslar, ta’lim vositalaridan foydalangan holda nazariy va amaliy darslarni olib borishning pedagogik imkoniyatlari aniqlashtirilgan.

Article Details

Как цитировать:

Jarqinov, Z., & Ro’zimatova, N. (2024). EHTIMOLLAR NAZARIYASI FANINI O‘QITISHDA DIDAKTIK VOSITALARDAN FOYDALANISH. Прикладные науки в современном мире: проблемы и решения, 3(6), 8–13. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/zdaf/article/view/33140

Библиографические ссылки:

Farberman B.L. va boshqalar. Oliy o’quv yurtlarida o’qitishning zamonaviy usullari. – Toshkent; 2003y.

Rashidov X. va b.q. “Kasbiy pedagogika” blokini o‘qitish metodikasi. – T. 2007.

Беспалько В.П. Педагогика и прогрессивные технологии обучения. - М., 1995.

Гузеев В.В. Образовательная технология: от приема до философии. М.: Сентябрь, 1996

Джени Стил, Керт Мередис, Чарльз Темпл Обучение сообща, чтение и письмо для развития критического мышления Бишкек: Фонд «Сорос - Кыргызстан», 1998.

Подласый М.Л. Педагогика. Новый курс: учебник для студентов пед. вузов: в 2 кн. М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 1999. – К.1.: Общие основы процесса обучения.

Совелова С.Б. Управление профессиональным развитием инженера – педагога: Мн.: РИПО, 1998.

Селевко Г.К. Современные образовательные технологии: Учебное пособие – М.: Народное образование, 1998.