O‘QITUVCHI FAOLIYATIDA MENEJMENT TAMOYILLARINING AHAMIYATI
Main Article Content
Abstract:
Mazkur tezisda o‘qituvchi faoliyatida menejment tamoyillarining o‘rni va ahamiyati yoritilgan. Ta’lim tizimida o‘qituvchi nafaqat bilim beruvchi, balki o‘quv jarayonini boshqaruvchi, tashkilotchi va motivator sifatida ham muhim rol o‘ynaydi. Shu boisdan, menejment tamoyillarini — rejalashtirish, tashkil etish, rag‘batlantirish, nazorat va tahlil qilish kabi jarayonlarni o‘qituvchilik faoliyatiga integratsiya qilish ta’lim sifatini oshirishga, o‘quvchilarning mustaqil fikrlashini rivojlantirishga va pedagogik jarayonning samaradorligini ta’minlashga xizmat qiladi.
Article Details
How to Cite:
References:
O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Sh. M. Mirziyoyevning “Yangi O‘zbekiston taraqqiyot strategiyasi 2022–2026 yillar uchun” farmoni. – Toshkent, 2022.
O‘zbekiston Respublikasi “Ta’lim to‘g‘risida”gi Qonuni. – Toshkent: Adolat, 2020.
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Ta’lim sifatini oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi qarori. – Toshkent, 2021.
Fayzullayev, A. (2021). Pedagogik menejment asoslari. – Toshkent: TDPU nashriyoti.
Hasanov, B. (2020). Ta’lim jarayonida boshqaruv madaniyati va menejment tamoyillari. – Toshkent: Iqtisodiyot va innovatsion texnologiyalar jurnali.
Rahmonova, M. (2022). Zamonaviy o‘qituvchi kompetensiyasi va pedagogik menejment. – Toshkent: Ma’rifat nashriyoti.
Abdullayeva, D. (2021). “Pedagogik menejmentda kommunikativ yondashuvning ahamiyati”. Ta’lim va innovatsiya jurnali, №4.
Fayzieva, N. (2020). O‘qituvchi faoliyatida zamonaviy boshqaruv metodlari. – Toshkent: O‘qituvchi nashriyoti.
Likert, R. (1967). The Human Organization: Its Management and Value. – New York: McGraw-Hill.
Drucker, P. (2001). Management Challenges for the 21st Century. – New York: HarperCollins Publishers.
