KREDIT TA’LIM TIZIMINI TAKOMILLASHTIRISH VA UNI O’ZBEKISTONNING TA’LIM TIZIMI SHAROITLARIGA MOSLASHTIRILGAN MODELI

Main Article Content

Аннотация:

Bu maqola O'zbekistonning oliy ta'lim tizimiga kredit modul tizimini joriy etish modelini ishlab chiqish ko’rsatkichlarini aniqlaydi. Unda oliy ta'lim kredit tizimida qanday o'zgarishlarga duch keldi va bu o'qituvchilar va talabalar uchun qanday muammolarga aylanishi haqida ma'lumot beriladi. Ushbu maqola O'zbekiston ta'lim tizimining yangi kredit tizimiga moslashishini va uni modellashtirishni tadqiq etadi.

Article Details

Как цитировать:

Narbaeva , R. . (2023). KREDIT TA’LIM TIZIMINI TAKOMILLASHTIRISH VA UNI O’ZBEKISTONNING TA’LIM TIZIMI SHAROITLARIGA MOSLASHTIRILGAN MODELI. Наука и технология в современном мире, 2(23), 31–33. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/zdift/article/view/24680

Библиографические ссылки:

M.Sapayev, F.M.Qodirov, & S.M.Abdullayeva (2022). KREDIT TIZIMI ASOSIDA TA’LIM JARAYONLARINI REJALASHTIRISHNING AFZALLIKLARI VA MUAMMOLI JIHATLARI. Перспективы развития высшего образования, (11), 77-86.

Sh. Axmedov (2022). OLIY TA’LIM TIZIMIDA TA’LIM JARAYONIDAGI О‘QITISHNING KREDIT TIZIMI MOHIYATINI TUSHUNISH OMILLARI. Science and innovation, 1 (B7), 64-66. doi: 10.5281/zenodo.7217579

Xaydarova, Iroda Nizomiddinovna (2021). OLIY TA’LIMDA “KREDIT-MODUL TIZIMI”. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 1 (11), 1021-1024.

Narbaeva , R. . (2023). KREDIT TEXNOLOGIYASI SHAROITIDA “GOLOMORF FUNKSIYASININRG AKSLANTIRISHLAR” MAVZUSINI O‘QITISHGA INNOVATSION YONDOSHISHNING SAMARADORLIGI. Прикладные науки в современном мире: проблемы и решения, 2(9), 17–18. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/zdaf/article/view/22600

Нарбаева, Р. (2023). КРЕДИТ ТЕХНОЛОГИЯСИ ШАРОИТИДА ЗАМОНАВИЙ ЎҚУВ МАШҒУЛОТИНИ САМАРАЛИ ТАШКИЛ ЭТИШ – ТАЪЛИМДА ИННОВАЦИОН ЁНДАШУВЛАРДАН БИРИ СИФАТИДА. Евразийский журнал академических исследований, 3(10), 84–90. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejar/article/view/21682

DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10000432