5- НЕЙРОПЕДАГОГИКАДА НЕЙРОН ТАРМОҚЛАРНИ РИВОЖЛАНТИРИШ
Main Article Content
Аннотация:
Нейро—педагогик ёндашув билан инсонни тарбиялаш, ўқитиш фақат маълумотлар тўпламида фарқланади. Уни қуйидагича шакллантириш мумкин: табиий нейрон тармоқни ўқитиш—бу нейрон тармоқ ҳолати функцияларининг деярли бир хил мос келадиган ва маълум қийматлари билан маълум маълумотлар тўпламларини киритиш; таълим—бу билим олишга қаратилган аниқ маълумотлар тўпламларини тайёрлаш.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Норматив-ҳуқуқий ҳужжатлар ва методологик аҳамиятга молик нашрлар
Togʻayev I., Jabborov P. Sh.B, Eshnazarov N.X.,.Amirkulov Ch.J. Kiberxavsizlikda sun’iy intelekt vositalarining tadbiq //Ta’lim fidoyilari 2022 2022-sentabr/oktabr www reanopub uz
Muxiddinov M. N. Sun’iy intellekt va uning imkoniyatlari //Science and innovation 2022 International scientific journal volume 2 issue 7 uif-2022: 8.2 | issn: 2181-3337
А. Мирзамахмудов, С. Йулдошев (2023).Интеллектуал усуллар ва унинг ко'лланилиш сохалари. Международная научно-практическая конференция «Алгоритмы и современные проблемы программирования» https://ojs.qarshidu.uz/index.php/con/article/view/55.
Эшмурадов Д. Э., Тураева Н. М. Решение вопросов внедрения искусственного интеллекта в высших учебных заведениях и отдельных отраслях экономики// https://www.researchgate.net/publication/357283903_
M. Chassignol, A. Khoroshavin, A. Klimova, and A. Bilyatdinova, ‘‘Artificial intelligence trends in education: A narrative overview,’’ Procedia Comput. Sci., vol. 136, pp. 16–24, Jan. 2018
Luo Q., Yang J. The Artificial Intelligence and Neural Network in Teaching // Computational intelligence and neuroscience. 2022.