PR KAMPANIYALARINIŃ TIPOLOGIYASI

Main Article Content

Аннотация:

Maqalada PR kampaniyasınıń kriteriyası, masshtabı, dawam etiw waqtı, maqsetli auditoriya menen islesiw usılları boyınsha tipologiyalıq bóliniwi máselesi kórip shıǵılǵan. Sonıń menen birge, PR tipologiyası ámeliy mısallar menen úyrenilgen.

Article Details

Как цитировать:

Esengeldieva, Ásem . (2024). PR KAMPANIYALARINIŃ TIPOLOGIYASI. Наука и технология в современном мире, 3(6), 57–59. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/zdift/article/view/32761

Библиографические ссылки:

Саъдуллаева О. ПР билан ОАВларнинг фарқи нимада? // Ўзбекистон матбуоти. 2004. №3. – Б. 40.

Почепцов Г. Паблик Рилейшнз для профессионалов. – М.: 2000.

Эшбеков Т.У. Паблик Рилеишнз ва матбуот хизматлари. – Т.:Университет. 2007. 43-бет

Eshbekov T. Jamoatchilik bilan aloqalar va axborot xizmatlari. O‘quv qo‘llanma. –T.: O‘zMU, 2012. – 80 b.

Arziyev F. Pablik rileyshnz – axborot ortidagi manfaat. //Xalq so`zi, 2003, 4 noyabr.

PRESS LANGUAGE IS A QUALITY OF LITERARY AND ORAL LANGUAGE SIZE. G Seitnazarova - Конференции, 2020

Relativity of the Genre, Theme, Idea and Image in Artistic Expression. SG Suxanatdinovna.