PR KAMPANIYALARINIŃ TIPOLOGIYASI
Main Article Content
Аннотация:
Maqalada PR kampaniyasınıń kriteriyası, masshtabı, dawam etiw waqtı, maqsetli auditoriya menen islesiw usılları boyınsha tipologiyalıq bóliniwi máselesi kórip shıǵılǵan. Sonıń menen birge, PR tipologiyası ámeliy mısallar menen úyrenilgen.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Саъдуллаева О. ПР билан ОАВларнинг фарқи нимада? // Ўзбекистон матбуоти. 2004. №3. – Б. 40.
Почепцов Г. Паблик Рилейшнз для профессионалов. – М.: 2000.
Эшбеков Т.У. Паблик Рилеишнз ва матбуот хизматлари. – Т.:Университет. 2007. 43-бет
Eshbekov T. Jamoatchilik bilan aloqalar va axborot xizmatlari. O‘quv qo‘llanma. –T.: O‘zMU, 2012. – 80 b.
Arziyev F. Pablik rileyshnz – axborot ortidagi manfaat. //Xalq so`zi, 2003, 4 noyabr.
PRESS LANGUAGE IS A QUALITY OF LITERARY AND ORAL LANGUAGE SIZE. G Seitnazarova - Конференции, 2020
Relativity of the Genre, Theme, Idea and Image in Artistic Expression. SG Suxanatdinovna.