QORAQALPOG'ISTON RESPUBLIKASI OLIY O'QUV YURTLARIDA TALABALARNING CHET TILINI BILISH DARAJASINI BAHOLASH USULLARI

Main Article Content

Аннотация:

Qoraqalpog'iston Respublikasi oliy o'quv yurtlarida chet tillarini o'qitish jarayonida talabalarning ushbu tillarni bilish darajasini baholashning samarali usullariga ega bo'lish muhimdir. Talabalarning chet tilini qanday bilishini tushunish muvaffaqiyatli o'rganish va ularning taraqqiyotini baholashning asosiy jihati hisoblanadi. Shu nuqtai nazardan, grammatika, so'z boyligi, shuningdek, chet tilida tinglash, gapirish, o'qish va yozish ko'nikmalarini aniqlashga imkon beradigan turli xil baholash usullarini ishlab chiqish va qo'llash kerak. To'g'ri va yetarli darajada baholash nafaqat o'quv natijalarini aniqlashga, balki talabalarning malakalarini yanada yaxshilash uchun zaif tomonlarini aniqlashga yordam beradi. Qoraqalpog'iston Respublikasi oliy o'quv yurtlarida talabalar tomonidan chet tilini bilish darajasini samarali baholashga erishish uchun ta'lim dasturining o'ziga xos xususiyatlarini, talabalarning ehtiyojlari va o'qitish maqsadlarini hisobga olish lozim. Tegishli baholash usullarini sinchkovlik bilan tahlil qilish va qo'llash chet tillarini o'rganish jarayonida eng yaxshi natijalarga erishishga imkon beradi.

Article Details

Как цитировать:

Dosnazarova, G. . (2024). QORAQALPOG’ISTON RESPUBLIKASI OLIY O’QUV YURTLARIDA TALABALARNING CHET TILINI BILISH DARAJASINI BAHOLASH USULLARI. Наука и технология в современном мире, 3(7), 133–135. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/zdift/article/view/34506

Библиографические ссылки:

Абдуллаева, Л. (2021). Факторы формирования социолингвистических компетенций студентов лингвистических высших образовательных учреждений. Общество и инновации, 2(4/S), 598-606.

Ашуров, Ш. С., & Атауллаева, Д. А. (2018). Интернационализация системы преподавания иностранных языков в Узбекистане: этапы эволюции и перспективы. In Научные школы. Молодёжь в науке и культуре XXI века (pp. 200-204).

Ахмедова, Л. Т. (2016). Личностно-ориентированный подход к современному обучению и воспитанию студентов высших учебных заведений республики Узбекистан. In Conference. Fledu. uz.

Бегибаева, Н. Д., & Ахмедова, Л. Т. (2016). АКТУАЛЬНЫЕ ВОПРОСЫ ПРЕПОДАВАНИЯ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА В НЕЯЗЫКОВЫХ ВУЗАХ УЗБЕКИСТАНА. Актуальные проблемы современного общества, 292.

Назарова, С. (2016). К ВОПРОСУ ФОРМИРОВАНИЯ ЛЕКСИЧЕСКОЙ КОМПЕТЕНЦИИ СТУДЕНТОВ ПРИ ОБУЧЕНИИ КИТАЙСКОМУ ЯЗЫКУ В УЗБЕКСКОЙ АУДИТОРИИ. In Приоритеты мировой науки: эксперимент и научная дискуссия (pp. 167-170).

ХАТАМОВА, С. М. (2019). КОНТРОЛЬ В ПРОЦЕССЕ ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ ИНОСТРАННЫМ ЯЗЫКАМ СТУДЕНТОВ-ЗАОЧНИКОВ. Иностранные языки в Узбекистане, (6), 87-97.