TA’LIM SIFATI YUQORI BO‘LGAN MAMLAKATLARDA UMUMIY O‘RTA TA’LIMNING TASHKILIY TUZILISHI
Main Article Content
Аннотация:
Xalqaro tajribalarini sinchkovlik va qunt bilan o‘rganish ta’lim tarbiyada qotib qolgan, o‘z dolzarbligini yo‘qotib borayotgan ish shakllari, uslublaridan xalos bo‘lish bilan birga, uni munosib tarzda yangilashda qo‘shimcha boy manbalarga ega bo‘lishning asosidir. Davlatimiz rahbari mamlakatda kadrlar muammosi mavjudligini barcha sohalarga islohotlar sur’atiga mos zamonaviy tizim va kadrlar zarurligini ta’kidlagan bir paytda butun ta’lim tizimini takomillashtirish xalqaro tajribalarni o‘rganishdan boshlanadi. Maktabgacha va umumiy o‘rta ta’lim sifatini ilg‘or xalqaro tajriba va zamon talablari asosida shakllantirish muhim ahamiyat kasb etadi.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Sh.Mirziyoyevning Oliy Majlisga Murojaatnomasi (24.01.2020-y.). // https://president.uz/uz/lists/view/3324#
Finlyandiya qanday qilib Finlyandiya bo‘ldi: siyosiy, ijtimoiy va maishiy innovatsiyalar. –T.: “Sharq” nashriyoti, 2019. 223 b.
Yo‘ldoshev J.G‘. Ta’lim yangilanish yo‘lida. – Toshkent: O‘qituvchi, 2000.
https://abt.uz/blog/germaniya-talim-tizimi-va-uning-ahamiyati
https://uz.instudy.uz/davlatlar/xitoy/
https://uz.instudy.uz/davlatlar/buyuk-britaniya/
https://uz.lehighvalleylittleones.com/3483-main-advantages-and-disadvantages-of-the-finnish-edu.html
