O‘QUVCHILARNI BOSHLANG‘ICH SINFLARDA O‘QITISHGA MOTIVATSIYASINI GEYMIFIKATSIYA YORDAMIDA OSHIRISH
Main Article Content
Аннотация:
Zamonaviy o‘quv jarayonida o‘quvchilarning motivatsiyasini oshirishning yangi usullarini izlashga ko‘proq e’tibor qaratilmoqda. Ushbu usullardan biri gamifikatsiya - o‘yin elementlarini ta’lim jarayoniga kiritish. Ushbu maqola boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining motivatsiyasini oshirish vositasi sifatida geymifikatsiya elementlari imkoniyatlarini o‘rganishga bag‘ishlangan. Gamifikatsiyaning nazariy asoslari, uning afzalliklari va cheklovlari, shuningdek, o‘quv jarayonida foydalanishning amaliy misollari ko‘rib chiqiladi. Tadqiqot natijalari shuni ko‘rsatmoqdaki, geymisikatsiya o‘rganishga bo‘lgan qiziqishni oshirishga, mustaqil ishlash ko‘nikmalarini rivojlantirishga va o‘quv faoliyatini yaxshilashga yordam beradi.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Dweck K. Moslashuvchan ong: kattalar va bolalarning rivojlanish psixologiyasiga yangi qarash. - MIF, 2024 yil.
Gee JP. Bizga o'rganish va savodxonlik haqida qanday video o'yinlar o'rgatishi kerak // Ko'ngilochar kompyuterlar (CIE). – 2003. – V. 1. – Yoʻq. 1. – B. 20-20.
Verbax K., Hunter D. Ishtirok et va zabt et: Biznes xizmatida o'yinni o'ylash. - Mann, Ivanov va Ferber, 2014 yil.
Vygotskiy L.S. Tafakkur va nutq. - Directmedia, 2014 yil.
Xaitova N. GAMIFICATION FOYDALANISHDA TALABLARNING MOTIVANINI RIVOJLANISH AMALIYASI // Innovatsiya va rivojlanish kontseptsiyasi. – 2021. – Yoʻq. 4. – B. 188-192.
Fayzullayevna XN. Zamonaviy o‘quv jarayonida o‘yinlashtirishning o‘rni //Akademiya fanlari ombori. – 2023. – V. 4. – Yo‘q. 04. – B. 589-591.
Fayzullayevna N. Gamifikatsiya tarixi va uning ta’lim jarayonida tutgan o‘rni| Xaitova| Ko'p madaniyatli va ko'p dinli tushunish xalqaro jurnali // Ko'p madaniyatli va ko'p dinli tushunish xalqaro jurnali. – 2021. – V. 8. – Yo‘q. 5. – B. 212-216.
Nazokat K. GAMIFIKATSIYADAN FOYDALANISHDA Talabalar motivatsiyasini rivojlantirish amaliyoti: Xaitova Nazokat, Jizzax davlat pedagogika instituti Erta ta’lim fakulteti “Erta ta’lim metodikasi” kafedrasi o‘qituvchisi, O‘zbekiston // Ta’lim va innovatsiyalar tadqiqoti xalqaro metodologiyasi va 202.1.2. – 2021. – V. 4. – B. 188-192.
Xaitova Nazokat Fayzullayevna. (2023). ZAMONAVIY TA'LIM JARAYONIDA GAMIFIKASYONNING O'RNI. Web of Scientist: Xalqaro ilmiy tadqiqot jurnali , 4 (04), 589–591. https://doi.org/10.17605/OSF.IO/59JRK .
Nazokat K. O‘QUVCHILAR MOTIVATINI OSHIRISHDA DIGITAL GAMIFICATIONNING O‘RNI //SHOK KUTUBXONASI. – 2025 yil.
Fayzullayevna XN TA'LIM MUHTINI TUZILGAN TEXNOLOGIYA O'ZBEKISTON IQTISODIYoTI OYINDAN FOYDALANISH YO'LLARI //International Journal of Pedagogika. – 2024. – V. 4. – Yo‘q. 03. – B. 26-29.
Sattarov A. Oliy o'quv yurtlari o'quv jarayonida o'qitishda mobil texnologiyalarning ayrim didaktik imkoniyatlaridan foydalanish //AIP konferentsiyasi materiallari. – AIP nashriyoti, 2024. – T. 3244. – No. 1.
Sattarov A. АМАЛИЙ ТОПШИРИҚЛАРНИ БАЖАРИШГА МЎЛЖАЛЛАНГАН МОБИЛ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИГА АСОСЛАНГАН ЎҚИТИШ МЕТОДЛАРИ //Архив Научных Публикаций JSPI. – 2020.