MA’NAVIY-AXLOQIY TARBIYADA RAQAMLI DARSLAR VA AN’ANAVIY METODLAR INTEGRATSIYASI

Main Article Content

Аннотация:

Mazkur maqolada zamonaviy ta’lim jarayonida ma’naviy-axloqiy tarbiyani samarali tashkil etish masalalari tahlil qilinadi hamda raqamli darslar va an’anaviy pedagogik metodlar integratsiyasining nazariy va amaliy jihatlari yoritiladi. Maqolada xorijiy va mahalliy olimlarning ilmiy qarashlari tahlili asosida integratsiyalashgan yondashuvning pedagogik samaradorligi asoslanadi. Raqamli taqdimotlar, videodarslar, interaktiv topshiriqlar va onlayn muhokamalarni an’anaviy suhbat, munozara va ibrat ko‘rsatish metodlari bilan uyg‘unlashtirish orqali o‘quvchilarda axloqiy tafakkur, mustaqil fikrlash va ijtimoiy mas’uliyatni shakllantirish imkoniyatlari ko‘rsatib beriladi.

Article Details

Как цитировать:

Ne’matov , O. ., & Hatamova , D. . (2025). MA’NAVIY-AXLOQIY TARBIYADA RAQAMLI DARSLAR VA AN’ANAVIY METODLAR INTEGRATSIYASI. Наука и технология в современном мире, 4(35), 48–51. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/zdift/article/view/69601

Библиографические ссылки:

Dewey, John. Democracy and Education: An Introduction to the Philosophy of Education. New York, The Macmillan Company, 1916.

Prensky, Marc. “Digital Natives, Digital Immigrants.” On the Horizon, vol. 9, no. 5, 2001, pp. 1–6.

Hoshimov, K. Pedagogika tarixi va nazariyasi. Toshkent, O‘qituvchi, 2008.

Sayidahmedov, N. Pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat. Toshkent, Fan va texnologiya, 2011.

Safarova, R. Ma’naviy-axloqiy tarbiya asoslari. Toshkent, Ma’naviyat, 2015.

Ochilov, M. Ta’lim jarayonida innovatsion va integrativ yondashuvlar. Toshkent, O‘zbekiston Milliy universiteti nashriyoti, 2017.