MORTIMER ADLERNING TAʼLIMGA OID FALSAFIY QARASHLARINING YANGI OʻZBEKISTON TAʼLIMIDAGI KONSEPTUAL AHAMIYATI
Main Article Content
Аннотация:
Mazkur tezisda O‘zbekiston ta’lim tizimining mustaqillikdan keyingi rivojlanish bosqichlari tahlil qilinadi. Xususan, sobiq Sovet Ittifoqi davridan meros bo‘lib qolgan ta’lim muammolari, iqtisodiy inqiroz sharoitida ta’lim tizimining moliyaviy va kadrlar bilan bog‘liq qiyinchiliklari yoritiladi. 1997-yilda qabul qilingan “Ta’lim to‘g‘risida”gi qonun va “Kadrlar tayyorlash milliy dasturi”ning milliy ta’lim tizimini shakllantirishdagi ahamiyati ochib beriladi. Shuningdek, Prezident Shavkat Mirziyoyev rahbarligida amalga oshirilayotgan ta’lim va kitobxonlik sohasidagi islohotlar, “O‘zbekiston–2030” strategiyasi doirasida belgilangan ustuvor vazifalar tahlil qilinadi. Tezisda ta’lim sifatini oshirish, inson kapitalini rivojlantirish va tanqidiy fikrlashni shakllantirishda Mortimer Adlerning faol o‘qish konsepsiyasining metodologik ahamiyati asoslab beriladi.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
СОВЕТСКАЯ СИСТЕМА ОБРАЗОВАНИЯ: ПЕРЕЖИТОК ПРОШЛОГО ИЛИ ПРИМЕР ДЛЯ ПОДРАЖАНИЯ? Рубина Валерия Сергеевна DOI - 10.32743/UniPsy.2024.122.8.17995
https://www.norma.uz/uz/qonunchilikda_yangi/talim_tugrisidagi_yangi_qonun_asosiylari_haqida_qisqacha
Adler, M. J. (1982). The Paideia Proposal: An Educational Manifesto. New York, NY: Macmillan Publishing Company. P. 3.
Adler, M. J. (1983). Paideia Problems and Possibilities: A Consideration of Questions Raised by The Paideia Proposal NewYork: Macmillan Publishing Company. P. 22
