YANGI O‘ZBEKISTON YOSHLARINI TARBIYALASHDA XALQ ASHULA VA RAQS ANSABLLARI REPERTUARINING AHAMIYATI

Main Article Content

Аннотация:

Hech birimizga sir emaski, ayni paytda butun dunyoda murakkab g‘oyaviy qarama-qarshiliklar tus olgan, mafkura poligonlari yadro poligonlaridan ham kuchliroq bo‘lib bormoqda. Mana shunday bir davrda yosh avlodni ilm-fan, texnika taraqqiyoti talablari darajasida, ya’ni yangicha fikrlaydigan, ijodiy tafakkur va qobiliyatga ega bо‘lgan barkamol shaxsni voyaga yetkazish, shu bilan bir qatorda, ularni milliy ong va milliy mafkura ruhida tarbiyalash eng muhim hamda dolzarb vazifalar sirasiga kiradi.

Article Details

Как цитировать:

Fazliddinov, . Z. . (2023). YANGI O‘ZBEKISTON YOSHLARINI TARBIYALASHDA XALQ ASHULA VA RAQS ANSABLLARI REPERTUARINING AHAMIYATI. Инновационные исследования в современном мире: теория и практика, 2(8), 40–42. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/zdit/article/view/10868

Библиографические ссылки:

Madatovna, K. M. (2022, December). TEACHING LISTENING IN ENGLISH LESSONS IN HIGHER EDUCATION. In INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH CONFERENCE (Vol. 1, No. 9, pp. 53-57).

Madatovna, K. M. (2022). APPROACHES AND METHODS OF TEACHING ENGLISH: ORAL APPROACH, SITUATIONAL LANGUAGE TEACHING AND AUDIO-SPEECH METHOD. Galaxy International Interdisciplinary Research Journal, 10(11), 91-94.

Madatovna, K. M. (2022). English phraseology and its features. Academicia Globe: Inderscience Research, 3(3), 1-5.

Madatovna, H. M. (2021). Features of teaching a foreign language to children of primary preschool age. Web of Scientist: International Scientific Research Journal, 2(11), 29-37.

Хотамова, М. М. (2021, November). Важность Фонетики И Фонологии В Обучении Произношению На Уроках Английского Языка. In " ONLINE-CONFERENCES" PLATFORM (pp. 114-119).

Юсупходжаева, С. Т. (2020). Психоэмоциональнқе расстройства при ревматоидном артирите и методы их психокоррекции. Журн. Неврология, (3).

Юсупходжаева, С. Т. (2020). ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ БОЛЬНЫХ РЕВМАТОИДНЫМ АРТРИТОМ И МЕТОДЫ ИХ ПСИХОКОРРЕКЦИИ. In Global Science and Innovations 2020 (pp. 170-174).

Kadirovna, A. D., & Mahmudovna, A. D. (2022). CULTURE OF SPEECH OF THE TEACHER WHEN LEARNING RUSSIAN. Web of Scientist: International Scientific Research Journal, 3(11), 891-894.

Адилова, Д., & Раджапова, Н. (2021). Развитие многоязычия в Узбекистане, выбор второго иностранного языка. Общество и инновации, 2(5/S), 100-103.

Shadmanova, N. I., & Adilova, D. K. (2020). SOCIO-PHILOSOPHICAL ANALYSIS OF THE CONCEPT OF CIVILIZATION. Theoretical & Applied Science, (4), 168-171.