TARIX FANINI ZAMONAVIY YONDASHUVLAR ASOSIDA O’QITISH VA INTERAKTIV METODLARDAN FOYDALANISH
Main Article Content
Abstract:
Ushbu maqolada tarix fanini zamonaviy yondashuvlar asosida o’qitish va interaktiv metodlardan foydalanish haqida so‘z boradi. Muallif peagogik ma’lumotlarga tayanib, mavjud ilmiy adabiyotlar asosida muammoni tahlil qilgan va tarix fanini zamonaviy yondashuvlar asosida o’qitish va interaktiv metodlardan foydalanish bo’yicha mavjud o‘ziga xos jihatlarini o‘rgangan.
Article Details
How to Cite:
References:
Mirziyoev Sh.M. Erkin va farovon, demokratik O'zbekiston davlatini birgalikda barpo etamiz. – Toshkent: O'zbekiston, 2016. – B.27.
Karimov I.A. Tarixiy xotirasiz kelajak yo‘q. – Toshkent:. Sharq, 1998. – B. 31
Toshev, S. O‘zbekistonning sovet mustamlakachiligi davri tarixini o‘rganishda turk tilidagi manbalarni o‘rni. // Tarixiy manbashunoslik, tarixnavislik, tarix tadqiqotlari metodlari va metodologiyasining dolzarb masalalari T., 2020. b. 121-127.
Toshtemirova Saodat Abdurashidovna. Ta'lim sifati va uni demokratlashtirish ilmiy muammo sifatida //Uzluksiz ta'lim. -2020.- № 1 (86). — S.5.
Шадриков В.Д. Философия образования и образовательные политики. - М.: Издательская фирма «Логос», 1993. – 181 с.
Фурсенко А.А. Комплексная модернизация образования как механизм обеспечения инновационного развития социально — экономической сферы // Юридический журнал. — 2008. — № 7 (39). — С.4.
J. Slater, The Politics of History Teaching: A Humanity Dehumanized. (Special Professorial Lecture). London: Institute of Education, University of London. - 1989 - S. 8.
Вагин А.А. Методика преподавания истории в средней школе. М.: Просвещение, 1968. - 431 с.
Студеникин М.Т. Методика преподавания истории в школе. М.: Владос, 2000. - 240 с.
Umumiy o‘rta ta’lim davlat ta’lim standarti va o‘quv dasturi. «Ta’lim taraqqiyoti», 3-maxsus son.-T.: «Sharq», 1999 y.
Tarix o’qitish metodikasi . Toshkent, 2005 yil
