БЎЛАЖАК ЎҚИТУВЧИЛАРНИ ТАРБИЯВИЙ ФАОЛИЯТГА ТАЙЁРЛАШ

Main Article Content

Аннотация:

Олий таълимни сифат жиҳатидан такомиллаштириш унга қўйилган талабларни ҳисобга олган ҳолда танқидий таҳлил қилиш ҳамда янгилаш билан бир қаторда, олий таълим ташкилотларида таълим-тарбия жараёнидаги педагогик жараёнларни ташкил этишни мазмун жиҳатдан бойитишни талаб қилмоқда. Чунки, бугунги кун олий таълим ташкилотлари талабаси замонавий мактабларда яратилаётган шароит ва имкониятларидан фойдалана оладиган, ўзига ва ўз фаолиятига нисбатан талабчан, умумтаълим мактабларида тарбиявий фаолиятни йўлга қўя оладиган, ўз ишининг устаси бўлган, ўз соҳасининг сирларини ҳар томонлама чуқур ўзлаштирган, ўзини ўзи ривожлантирувчи ҳамда ўз билими ва иқтидорини тўлақонли равишда жараёнга жорий эта оладиган мутахассисга бўлган талабни қўймоқда.

Ключевые слова:

Article Details

Как цитировать:

ВОХИДОВА, Н. . (2022). БЎЛАЖАК ЎҚИТУВЧИЛАРНИ ТАРБИЯВИЙ ФАОЛИЯТГА ТАЙЁРЛАШ. Инновационные исследования в современном мире: теория и практика, 1(21), 15–20. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/zdit/article/view/3392

Библиографические ссылки:

Салиева З.Т. Педагогика олий таълим муассасалари талабаларининг маънавий маданиятни ривожлантириш механизмларини такомиллаштириш: Пед. фанл. д-ри (DSс) ... дис. Автореф. – Т., 2017. – 66 б.

Байкова Л.А. Методика воспитательной работы: Учебное пособие для студентов высших учебных заведений. – М.: Академия, 2006. – С. 120.

Шадриков В.Д. Психология деятельности и способности человека. – М.: Логос, 1996. – 320 с.