TEXNOLOGIK TAʼLIMDA OʻQISH SAMARADORLIGINI OSHIRISH

Main Article Content

Аннотация:

Mazkur maqolada texnologik taʼlim vositalaridan foydalanish orqali oʻquvchilarning oʻqish samaradorligini oshirish yoʻllari tahlil qilinadi. Taʼlim jarayonida axborot-kommunikatsiya texnologiyalarining, interaktiv platformalarning va raqamli resurslarning qoʻllanilishi oʻquvchilarning bilim olishga boʻlgan qiziqishini kuchaytirishi, mustaqil fikrlash va muammolarni hal etish ko‘nikmalarini rivojlantirishi mumkinligi ko‘rsatib o‘tilgan. Shuningdek, texnologik vositalar bilan dars oʻtishning afzalliklari, muammolari va istiqbollari yoritilgan. Tadqiqot natijalari texnologik taʼlimdan samarali foydalanish boʻyicha amaliy tavsiyalar bilan yakunlangan.

Article Details

Как цитировать:

Normurodova, Z. (2025). TEXNOLOGIK TAʼLIMDA OʻQISH SAMARADORLIGINI OSHIRISH. Инновационные исследования в современном мире: теория и практика, 4(20), 13–15. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/zdit/article/view/54197

Библиографические ссылки:

O‘zbekiston Respublikasi yangi tahrirdagi ta’lim to‘g‘risidagi qonun 2020 yil

Sh.M. Mirziyoyev. Qonun ustuvorligi va inson manfatlarini ta’minlash – yurt taraqqiyoti va xalq farovonligining garovi. – Toshkent: “O‘zbekiston” nashriyoti, 2017.

O‘zbekiston milliy ensiklopediyasi. Bosh tahrir hay’ati a’zolari: M.Aminov va b. – T.: “O‘zbekiston milliy ensiklopediyasi” Davlat ilmiy nashriyoti, 2002.

N.A.Muslimov, Usmonboyeva M.H., Sayfurov D.M., To‘rayev A.B. Innovatsion ta’lim texnologiyalari – Toshkent: 2015. – 208 bet.

J.Ϝ.Yo‘ldoshev, S.A.Usmonov. Pedagogik texnologiya asoslari. Toshkent «O‘qituvchi» 2004.

Данилов О.Е. Применение информацинных коммуникационных технологий в процессе обучения.