PEDAGOGIK JARAYONLARDA IJTIMOIY HAMKORLIKNI RIVOJLANTIRISH METODIKASINING SHAKLLANISH BOSQICHLARI VA O'QUVCHILAR TARBIYASIGA TA'SIRI
Main Article Content
Аннотация:
Mazkur tezisda pedagogik jarayonlarda ijtimoiy hamkorlik tushunchasining shakllanishi, uning tarixiy-pedagogik bosqichlari hamda ta’lim-tarbiya jarayonidagi ahamiyati ilmiy manbalar asosida yoritilgan. Ijtimoiy hamkorlikning oila, ta’lim muassasasi, mahalla va boshqa ijtimoiy institutlar o‘rtasidagi uzviy aloqalar orqali o‘quvchilar tarbiyasiga ko‘rsatadigan ijobiy ta’siri tahlil qilingan. Shuningdek, ijtimoiy hamkorlikni rivojlantirish metodikasining zamonaviy pedagogik yondashuvlar bilan uyg‘unligi asoslab berilgan.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Abdurahmonov A. Pedagogika nazariyasi. — Toshkent, 2018. — 112–115-betlar.
O‘zbekiston Respublikasi “Ta’lim to‘g‘risida”gi Qonuni. — Toshkent, 2020. — 7–9-moddalar.
Zunnunov A. Tarbiya nazariyasi. — Toshkent, 2019. — 85–90-betlar.
Slastenin V.A. Pedagogika. — Moskva, 2017. — 134–138-betlar.
Mudrik A.V. Sotsialnaya pedagogika. — Moskva, 2016. — 56–60-betlar.
Karimova G. Oila va maktab hamkorligi. — Toshkent, 2021. — 44–47-betlar.
Kodirov B. Tarbiyaviy ishlar metodikasi. — Toshkent, 2018. — 101–104-betlar.
Coleman J. Social Capital in Education. — New York, 2015. — 23–27-betlar.
UNESCO. Education and Social Partnership. — Paris, 2016. — 41–45-betlar.
Dewey J. Democracy and Education. — London, 2014. — 88–92-betlar.
Mirziyoev Sh.M. Ta’lim va tarbiya masalalari bo‘yicha nutqlar. — Toshkent, 2022. — 15–18-betlar.
Vygotsky L.S. Mind in Society. — Cambridge, 2018. — 79–83-betlar
