XORIJIY TILLARNI O`RGATISHDA TURLI XIL METODLAR ORQALI TANQIDIY FIKRLASHNI OSHIRISH
Main Article Content
Аннотация:
Mazkur maqolada xorijiy tillarni o‘rganish jarayonining tanqidiy fikrlashni rivojlantirishdagi o‘rni tahlil qilinadi. Zamonaviy globallashuv sharoitida shaxsdan nafaqat til bilish, balki axborotni tahlil qilish, baholash va asosli xulosa chiqarish ko‘nikmalari ham talab etiladi. Xorijiy tilni o‘zlashtirish jarayonida amalga oshiriladigan kognitiv faoliyatlar — tahlil, taqqoslash va umumlashtirish — tanqidiy fikrlashning shakllanishiga xizmat qiladi. Shuningdek, kommunikativ yondashuv, CLIL va task-based learning kabi zamonaviy til o‘qitish metodlarining o‘quvchilarda mustaqil va tanqidiy fikrlash ko‘nikmalarini rivojlantirishdagi ahamiyati yoritib beriladi.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Chomsky, N. Language and Mind. Cambridge University Press, 2006.
Cummins, J. Language, Power and Pedagogy. Multilingual Matters, 2000.
Van Dijk, T. A. Discourse and Context: A Sociocognitive Approach. Cambridge University Press, 2008.
Vygotsky, L. Thought and Language. MIT Press, 1986.
Nunan, D. Task-Based Language Teaching. Cambridge University Press, 2004.
