OLIY TA’LIM MUASSASALARI TALABALARIDA SHAXSGA YO’NALTIRILGAN YONDASHUV ASOSIDA KASBIY KOMPETENTLIKNI RIVOJLANTIRISH METODIKASI

Main Article Content

Аннотация:

Maqolada oliy ta’limda talaba shaxsiga va kasbiy kompetentlilikni rivojlantirish metodikasi masalalari ko‘rib chiqiladi. Bunda ta’limning kompetensiyaga asoslangan yondashuvning xususiyatlari yoritiladi.

Article Details

Как цитировать:

Ummatkulova , . N. (2023). OLIY TA’LIM MUASSASALARI TALABALARIDA SHAXSGA YO’NALTIRILGAN YONDASHUV ASOSIDA KASBIY KOMPETENTLIKNI RIVOJLANTIRISH METODIKASI. Педагогика и психология в современном мире: теоретические и практические исследования, 2(5), 19–23. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/zdpp/article/view/11156

Библиографические ссылки:

Андреев А. Знания и компетенции. //Высшее образование в России. – 2005. - №2. – С. 3-11

Махкамбаев, А., Джурабоев, А. (2022). Использование адаптативной физической культуры при обучении студентов с инвалидностью и особыми физическими потребностями. Проблеми і перспективи розвитку спортивних ігор і єдиноборств у вищих навчальних закладах, 1(2), 133-137.

Махкамбаев, А. Х. (2022). Вопросы обучения студентов информационным технологиям в организации учебного процесса. Харьковская государственная академия физической культуры, 3(4), 155- 159.

Махкамбаев, А. Х., Акбаров, А., Улугмуродова, Г. Ж. (2021). Педагогическая оценка значения двигательной активности студенческой молодежи. Современное состояние и перспективы развития, 2(3), 117-118.

Kazoqov, R. T., Djurabaev, A. M. (2021). Kredit modul tizimi nima. Ta’limni raqamlashtirish sharoitida pedagog kadrlarni qayta tayyorlash va malakasini oshirish, 4(4), 198-206.

Djuraboyev, A. M., Bozorova, S. X., Aminova, A. A. (2021). Jamiyatimizda jismonan sog’lom avlod tarbiyasi. Бешта муҳим ташаббус буюк келажак пойдевори, 3(3), 205-209.

Ibodov, A. I., Beknazarov, Sh. Q., Djuraboyev, A. M. (2021). Yuridik bilim berish v amalaka oshirish tizimini takomillashtirishning yangi ufqlari. Ta’limni raqamlashtirish sharoitida pedagog kadrlarni qayta tayyorlash va malakasini oshirish, 2(3), 195-201.