ИННОВАЦИОН ЁНДАШУВ ЗАМОНАВИЙ МАКТАБДА ТАЪЛИМ ЖАРАЁНИНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШНИНГ ШАРТИ СИФАТИДА

Main Article Content

Аннотация:

Замонавий таълимнинг ривожланиши янги ижтимоий-маданий муҳитнинг юзага келиши хусусиятларини олдиндан кўра олишни талаб этади. Унинг асосида инсон ҳаётида учрайдиган инқирозли (кризис) ҳолатлари ётади. Айнан уларнинг ифодаланишида инновациялар учун, индивидлар ва жамиятнинг ривожланиши учун турткилар (стимул) юзага келади. Уларда таълимни ташкил этиш шакли, мазмуни, вазифалари, натижаларидаги ўзгаришларнинг заруратини акс эттирувчи таълимнинг янги ҳодисаларининг сабабларини кўриш мумкин. Таълим муассасаларининг янги турлари ва таълим хизматларининг янги турлари ва шакллари юзага келади.

Article Details

Как цитировать:

Тўланова, О. (2023). ИННОВАЦИОН ЁНДАШУВ ЗАМОНАВИЙ МАКТАБДА ТАЪЛИМ ЖАРАЁНИНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШНИНГ ШАРТИ СИФАТИДА. Педагогика и психология в современном мире: теоретические и практические исследования, 2(5), 42–46. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/zdpp/article/view/11247

Библиографические ссылки:

Мирзиёев Ш.М. Буйук келажагимизни мард ва олийжаноб халқимиз билан бирга қурамиз. “Узбекистон”, 2017.

Мавлoнова Р.А. Бошланғич таълимда инновация. -Т.: 2007.

Беспалько В.П. Педагогика и прогрессивные технологии обучения. М.:ИТПИМИО, 1995. –169 б.

Ишмуҳамедов Р. Инновацион технологиялар ёрдамида таълим самарадорлигини ошириш йўллари. -Т. ТДПУ. 2004.

Гершунский Б. С. Образовательно-педагогическая прогностика: теория, методология, практика [Текст] / Б. С. Гершунский. - М.: Флинта: Нау¬ка, 2003.-764 с

Лазарев B.C., Поташник М.М. Как разработать программу разви¬тия школы. - М., 1989

Присяжная А. Ф. Прогнозирование как функция педагога (от бу¬дущего учителя до профессионала): монография / А. Ф. Присяжная. -Челябинск : Образование, 2006. - 306 с