ТУРЛИ ЁШ ДАВРЛАРИДА РЕФЛЕКСИВЛИКНИ НАМОЁН БЎЛИШНИНГ ПСИХОЛОГИК ХУСУСИЯТЛАРИ

Main Article Content

Аннотация:

Мақолада шахс ривожланишининг турли босқичларида рефлексивлик хусусиятларини намоён бўлишининг психологик жиҳатларига бағишланади. Айниқса, бола шахсининг камолга етишида ўзини ўзи англаш, ўзини ўзи назорат қилиш, ўзини ўзи тарбиялаш каби хусусиятларини шаклланиши муҳим аҳамият касб этиши кўрсатиб ўтилган. Шунингдек, ўқувчи шахсида ўқув фаолияти билан боғлиқ рефлексивлик хусусиятини моҳияти очиб берилган.

Article Details

Как цитировать:

Халилова, Н. (2022). ТУРЛИ ЁШ ДАВРЛАРИДА РЕФЛЕКСИВЛИКНИ НАМОЁН БЎЛИШНИНГ ПСИХОЛОГИК ХУСУСИЯТЛАРИ. Педагогика и психология в современном мире: теоретические и практические исследования, 1(21), 22–26. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/zdpp/article/view/3468

Библиографические ссылки:

Давидов В.В. Проблемы развивающего обучения: опвет теоретического и экспериментального психологического исследования. – М. 1986 г. 209 с

Жалилова С.Х. Ёш даврлари психологияси, маъузалар матни. Тошкент – 2016 й., 106-107-бетлар

Лисина М.И. Развитие познавателной активности детей в ходе общения со взрослыми и сверстниками // Вопросы психологии. №4. 1982