TA’LIM JARAYONIDA MULTIMEDIA TEXNOLOGIYALARI VA VIRTUAL LABORATORIYALARNING AHAMIYATI

Main Article Content

Аннотация:

Ushbu maqolada bugungi kunda ta’lim jarayonida o`quvchilarga fanlarni tushuntirish, o`quvchilar bilim, ko`nikma va malakalarini rivojlantirishda multimedia texnologiyalari va virtual laboratoriyalardan foydalanishning afzalliklari haqida fikr yuritilgan.

Article Details

Как цитировать:

Dolimatov , F. ., Mirvalixonova , D., & Mirabdullaxonova , S. . (2023). TA’LIM JARAYONIDA MULTIMEDIA TEXNOLOGIYALARI VA VIRTUAL LABORATORIYALARNING AHAMIYATI. Педагогика и психология в современном мире: теоретические и практические исследования, 2(1), 20–22. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/zdpp/article/view/8280

Библиографические ссылки:

Андресен, Бент. Б. Мультимедиа в образовании: специализированный учеб. курс: [пер. с англ] / Бент. Б. Андерсен, Катя Ван Ден Бринк. - 2 - е изд. ; испр. и доп. - М.: Дрофа, 2007. - 221 с.

Соловов, А.В. Виртуальные учебные лаборатории в инженерном образовании / А.В. Соловов // Сборник статей «Индустрия образования». Выпуск 2. ‒ М.: МГИУ, 2002. С.386- 392.

Захарова И.Г. Информационные технологии в образовании: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений. – М.: Издательский центр «Академия», 2003. 4. Cotto Bob, Richard Oliver. Understanding Hypermedia: From Multimedia to Virtual Reality. – London: Phaidon Press, 1993.