TA’LIM JARAYONIDA MULTIMEDIA TEXNOLOGIYALARI VA VIRTUAL LABORATORIYALARNING AHAMIYATI
Main Article Content
Аннотация:
Ushbu maqolada bugungi kunda ta’lim jarayonida o`quvchilarga fanlarni tushuntirish, o`quvchilar bilim, ko`nikma va malakalarini rivojlantirishda multimedia texnologiyalari va virtual laboratoriyalardan foydalanishning afzalliklari haqida fikr yuritilgan.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Андресен, Бент. Б. Мультимедиа в образовании: специализированный учеб. курс: [пер. с англ] / Бент. Б. Андерсен, Катя Ван Ден Бринк. - 2 - е изд. ; испр. и доп. - М.: Дрофа, 2007. - 221 с.
Соловов, А.В. Виртуальные учебные лаборатории в инженерном образовании / А.В. Соловов // Сборник статей «Индустрия образования». Выпуск 2. ‒ М.: МГИУ, 2002. С.386- 392.
Захарова И.Г. Информационные технологии в образовании: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений. – М.: Издательский центр «Академия», 2003. 4. Cotto Bob, Richard Oliver. Understanding Hypermedia: From Multimedia to Virtual Reality. – London: Phaidon Press, 1993.