КОНСУЛЬТАЦИЯ ЖАРАЁНИДА ЎЗИНИ-ЎЗИ АНГЛАШНИНГ ИЖТИМОИЙ ПСИХОЛОГИК ЖИҲАТЛАРИНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШ МЕХАНИЗМЛАРИ
Main Article Content
Аннотация:
Хозирги кунда ўсиб келаётган ёш, бунёдкор авлод келажагини ҳар томонлама такомиллашган ва ижтимоий тараққиёт талабларига тўла-тўкис жавоб бера олувчи таълим тизимининг муваффақиятли татбиқисиз тасаввур қилиб бўлмайди. Таълимнинг муваффақияти эса ташкил этилган ўқув фаолиятининг ҳар бир ёш шахсига, унинг ижтимоий тараққиётига қўшган ҳиссаси билан белгиланади. Бу масъулиятли вазифани, айниқса, бугунги кунда психологик хизматсиз тасаввур қилиб бўлмайди.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Э.Ғ.Ғозиев томонидан тавсия этилган “Таълим муассасалари психологининг вазифалари”
Иванова Н.Л. Социальная идентичность в различных социокультурных условиях // Вопросы психологии. - 2004. - № 4. - С. 54.
Карпов А.В. Рефлексивность как психологическое свойство и методика ее диагностики // Психологический журнал. - 2004. - Т. 25. -№ 5. - С. 45-57.
Качанов Ю.Л., Шматко Н.А. Семантические пространства социальной идентичности // Социальная идентификация личности / отв. ред. В.А. Ядов. - М., 1993. - Т. 1.- С. 52-53.
Козлова Т.З. Особенности социальной идентификации на различных стадиях жизненного цикла личности // Социальная идентификация личности / отв. ред. В.А. Ядов. - М., 1993. - Т. 1. - С. 107-123.