TAʼLIM METODLARINING BOSHLANGʻICH SINFLARDA QOʻLLANILISHINING AHAMIYATI
Main Article Content
Аннотация:
oʻqitishdan koʻzlanadigan maqsad bu davlat taʼlim standartlarida belgilangan bilim va koʻnikmalarini oʻquvchiga yetkazishdan iborat. Qachonki oʻquvchi tomonidan bilim qabul qilinsa va tushunib yetilsa yoki oʻquvchi malaka oshirish uchun moʻljallangan topshiriqlarni amalda namoyish etib bera olsagina, oʻqitish muvaffaqiyatli kechdi, deb hisoblasa boʻladi.
Article Details
Как цитировать:
Yetmisheva, N. ., & Shodmonova , O. . (2023). TAʼLIM METODLARINING BOSHLANGʻICH SINFLARDA QOʻLLANILISHINING AHAMIYATI. Педагогика и психология в современном мире: теоретические и практические исследования, 2(2), 33–35. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/zdpp/article/view/9163
Библиографические ссылки:
Husanboeva Q. Oʻqitishning zamonaviy metodlari va adabiy taʼlim. Til va adabiyot taʼlimi jurnali. – T.; 2003. №2. – B. 19-23.
Mavlonova. R. , Vohidova N. , Rahmonqulova N. Pedagogika nazariyasi va tarixi. - T. : “ Fan va texnologiya”, 2010. – B. 195-199.