TAʼLIM METODLARINING BOSHLANGʻICH SINFLARDA QOʻLLANILISHINING AHAMIYATI

Main Article Content

Аннотация:

oʻqitishdan koʻzlanadigan maqsad bu davlat taʼlim standartlarida belgilangan bilim va koʻnikmalarini oʻquvchiga yetkazishdan iborat. Qachonki oʻquvchi tomonidan bilim qabul qilinsa va tushunib yetilsa yoki oʻquvchi malaka oshirish uchun moʻljallangan topshiriqlarni amalda namoyish etib bera olsagina, oʻqitish muvaffaqiyatli kechdi, deb hisoblasa boʻladi.

Article Details

Как цитировать:

Yetmisheva, N. ., & Shodmonova , O. . (2023). TAʼLIM METODLARINING BOSHLANGʻICH SINFLARDA QOʻLLANILISHINING AHAMIYATI. Педагогика и психология в современном мире: теоретические и практические исследования, 2(2), 33–35. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/zdpp/article/view/9163

Библиографические ссылки:

Husanboeva Q. Oʻqitishning zamonaviy metodlari va adabiy taʼlim. Til va adabiyot taʼlimi jurnali. – T.; 2003. №2. – B. 19-23.

Mavlonova. R. , Vohidova N. , Rahmonqulova N. Pedagogika nazariyasi va tarixi. - T. : “ Fan va texnologiya”, 2010. – B. 195-199.