MAKTAB TA’LIM TIZIMI BOSHQARUVIDA «INSONNI BOSHQARISH» KONSEPSIYASINING ROLI

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Abstrak:

«Insonni boshqarish» konsepsiyasi. Tadqiqotlarning ko‘rsatishicha, O‘zbekistonda maktab (xalq) ta’limi sohasining milliy tiklanish bochqichi davrigacha, sohaning boshqaruv amaliyotida «personalni boshqarish» tushunchasi bo‘lmagan. To‘g‘ri, har bir tashkilotning boshqaruv tizimi kadrlarni boshqarish va jamoani ijtimoiy rivojlantirish funksional quyi tizimiga ega bo‘lsa-da, biroq bu ishlarning katta qismini, odatda, bo‘linma rahbarlari amalga oshirishgan.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

##submission.citations##:

Евенко Л.И. Эволюция концепций управления человеческими ресурсами // Стратегия развития персонала: Материалы конференции. Нижний Новгород, 1996. – С. 33–37.

Иванова О.Э. (2019). Трансформация концепции управления человеком в организации. Креативная экономика, 13 (9), 1651–1668.

Ҳайитов О.Э. Олий таълим муассасаси ўрта бўғин раҳбарлари психологик компетентлигини моделлаштириш: Психол. фан. док-ри (DSc) ... дис-я: 19.00.05. – Тошкент: ТДПУ, 2020. – 250 б.