BOSHLANGʻICH TA’LIM OʻQUVCHILARIDA IJODIYLIKNI RIVOJLANTIRISH
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Abstrak:
Mazkur maqolada boshlangʻich sinf oʻquvchilarida ijodiylikni rivojlantirishning asosiy shartlari, yoʻnalishlari va undan samarali foydalanish
yoʻllari bayon etilgan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
##submission.howToCite##:
Sa’dullayeva , S. (2022). BOSHLANGʻICH TA’LIM OʻQUVCHILARIDA IJODIYLIKNI RIVOJLANTIRISH. Педагогика и психология в современном мире: теоретические и практические исследования, 2(17), 54–56. Retrieved from https://in-academy.uz/index.php/zdpp/article/view/3240
##submission.citations##:
Boymurodov N. Amaliy psixologiya. –T: “Yangi asr avlodi”, 2008. 253 b.
Boshlangʻich ta’limni oʻqitishda zamonaviy yondashuvlar va innovatsiyalar (oʻquv uslubiy majmua). Nizomiy nomidagi TDPU huzuridagi XTXQTMOHM, 2018. 40 b.
Ibragimov X.I. va boshqalar. Pedagogik psixologiya. –T: Oʻzbekiston faylasuflari milliy jamiyati nashriyoti, 2009.15 b.