INCORPORATING AUTHENTIC MATERIALS AND SITUATIONS IN ENGLISH WRITING INSTRUCTION FOR WORKING STUDENTS
Main Article Content
Аннотация:
This article explores the use of authentic materials and real-life situations in English writing instruction for working students. It highlights the benefits of this approach, including enhanced relevance and engagement in the learning process. The article discusses practical strategies for incorporating authentic materials, the importance of context, and the development of critical skills. It also acknowledges the challenges and adaptations required for effective implementation. Ultimately, it emphasizes that this methodology equips working students with lifelong skills that extend beyond the classroom.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Harmer J. The Practice of English Language Teaching. – London., 2001: – 64-pages.
Bekmuratova U.B. Essay on "The use of innovative technologies in teaching English." Tashkent - 2012
Rustamovich, A. T. (2022). Artistic system of author's thinking “Notes from the Underground” by FM Dostoevsky and “A Hero of Our Time” by M. Yu. Lermontov. INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCE & INTERDISCIPLINARY RESEARCH ISSN: 2277-3630 Impact factor: 7.429, 11(12), 236-239.
Аюпов, Т. Р. (2023). «ХУДОЖЕСТВЕННЫЕ РЕАЛИИ» В ПРОЗЕ ПЕЛЕВИНА. Universum: филология и искусствоведение, (1 (103)), 31-34.
Аюпов, Т. Р., & Охунов, Ш. Р. (2021). “YOSH TADQIQOTCHI” ilmiy elektron jurnali. YOSH TADQIQOTCHI JURNALI, 99.
Ayupov, T. R. (2022). Buddhist views in the prose of VO Pelevin. Eurasian Journal of Humanities and Social Sciences, 14, 58-62.
Аюпов, Т. Р. (2020). Художественные стратегии в ранней прозе В. Пелевина. In Пушкинские чтения-2020. Художественные стратегии классической и новой словесности: жанр, автор, текст (pp. 283-289).
Jabborova, I. X. (2021). IRRIGATION STRUCTURES IN KASHKADARYO OASIS. In НАУКА И ТЕХНИКА. МИРОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ. СОВРЕМЕННЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ В ПСИХОЛОГИИ И ПЕДАГОГИКЕ (pp. 15-19).
Khujamuratovna, J. I. (2022). Contributions of Irrigators Yekaterina Isaakovna Friesen and Somova Nina Nikolaevna to the Development of Kashkadarya Water Management. Miasto Przyszłości, 30, 18-20.
ЖАББОРОВА, И. Х. (2021). ЎЗБЕКИСТОН СУҒОРИШ ТАРИХИНИНГЗАХМАТКАШ ТАДҚИҚОТЧИСИ ВА ЗУККО МЕЪМОРИ. In Uzbek Conference Publishing Hub (Vol. 1, No. 01, pp. 54-58).
Xujamurotovna, J. I. (2020). Study of irrigation history of the kashkadarya oasis. International Journal of Psychosocial Rehabilitation, 24(6), 3047-3051.
Khujamuratovna, J. I. (2022). Meliorative Condition Of Land In The Oasis Of Kashkadarya In The 50s Of The 20th Century. International Journal Of Social Science & Interdisciplinary Research Issn: 2277-3630 Impact Factor: 7.429, 11(10), 118-122.
Гафуров, Б. З. (2021). АНАЛИЗ ЛИНГВОСТАТИСТИЧЕСКОЙ ХАРАКТЕРИСТИКИ АКЦЕНТНЫХ ФОНОВАРИАНТОВ ИМЕН СУЩЕСТВИТЕЛЬНЫХ РУССКОГО ЯЗЫКА. МЕЖДУНАРОДНЫЙ ЖУРНАЛ ИСКУССТВО СЛОВА, 4(1-1).
Гафуров, Б. З. (2009). Роль сокращения фонемного состава слова в образовании сегментных фоновариантов существительных русского, узбекского и английского языков. Современные гуманитарные исследования, (6), 124-126.
Гафуров, Б. З. ЎЗБЕК ТИЛИДАГИ ОТ СЎЗ ТУРКУМИ СЕГМЕНТ ФОНОСТИЛИСТИК ХУСУСИЯТЛАРИНИНГ БАДИИЙ АДАБИЁТ ОРҚАЛИ ТАҲЛИЛИ АНАЛИЗ КАТЕГОРИЙ СЕГМЕНТНОЙ ФОНОСТИЛИСТИКИ ИМЕНИ СУЩЕСТВИТЕЛЬНОГО В УЗБЕКСКОМ ЯЗЫКЕ НА ОСНОВЕ ХУДОЖЕСТВЕННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ. ANIQ VA TABIIY FANLAR MUNDARIJA.
ГАФУРОВ, Б. (2014). Проблематика фоностилистики в русском, узбекском и английском языкознании. Узбекистонда хорижий тиллар. Илмий–методик электрон журнал.-Тошкент, (3), 125-133.
Gafurov, B. Z. (2019). RESEARCH OF SEGMENTAL BACKGROUND VALUES OF NAMES OF EXISTING UZBEK LANGUAGE WHICH BEGIN FROM THE AGREEMENT LETTER “K”. Scientific and Technical Journal of Namangan Institute of Engineering and Technology, 1(6), 272-274.
Kennedy, C. Innovation in language teaching and learning. Evaluation of the management of change in ELT projects. Applied Linguistics, // 1988. 39– 42.p
Van den Branden, K. (Ed.). (2006). Task-based language education: From theory to practice. Cambridge, England: Cambridge University Press