IQTISODIYOTDA REKLAMA VA UNING PSIXOLOGIK TA’SIR XUSUSIYATLARI
Main Article Content
Аннотация:
Mazkur maqolada iqtisodiy munosabatlarda psixologiya va uning psixologik ta’sir xususiyatlari, reklama idrokidagi gender farqlar haqidagi fikr-mulohazalar yoritilgan.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022 yil 28 yanvardagi PF-60-son «2022-2026 yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida».
Karimova V.M., Xayitov O.E., Omonov Sh.I. Iqtisodiy psixologiya. darslik. – F.: 2023.
А.Дударева. Рекламный образ. Мужчина и женщина.- М.: РИП-холдинг, 2003.
Батра Р., Майерс Дж., Аакер А. Рекламный менеджмент. / Пер. с англ. 5-е изд. - М., Спб., К.: Издательский дом «Вильямс», 1999.
Бороноева Т.А. Современный рекламный менеджмент: Учебное пособие.- М.: Аспект Пресс, 2002.
Omonov Sh.I. O‘zbekistonda reklama idrok qiluvchilar shaxsining etnopsixologik xususiyatlari: Psixologiya fanlari bo‘yicha falsafa doktori ilmiy darajasini olish uchun dissertatsiaya. - Toshkent. 2022.