IQTISODIYOTDA REKLAMA VA UNING PSIXOLOGIK TA’SIR XUSUSIYATLARI

Main Article Content

Аннотация:

Mazkur maqolada iqtisodiy munosabatlarda psixologiya va uning psixologik ta’sir xususiyatlari, reklama idrokidagi gender farqlar haqidagi fikr-mulohazalar yoritilgan.

Article Details

Как цитировать:

Omonov, S. . (2023). IQTISODIYOTDA REKLAMA VA UNING PSIXOLOGIK TA’SIR XUSUSIYATLARI. Центральноазиатский журнал образования и инноваций, 2(10), 14–17. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/cajei/article/view/21292

Библиографические ссылки:

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022 yil 28 yanvardagi PF-60-son «2022-2026 yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida».

Karimova V.M., Xayitov O.E., Omonov Sh.I. Iqtisodiy psixologiya. darslik. – F.: 2023.

А.Дударева. Рекламный образ. Мужчина и женщина.- М.: РИП-холдинг, 2003.

Батра Р., Майерс Дж., Аакер А. Рекламный менеджмент. / Пер. с англ. 5-е изд. - М., Спб., К.: Издательский дом «Вильямс», 1999.

Бороноева Т.А. Современный рекламный менеджмент: Учебное пособие.- М.: Аспект Пресс, 2002.

Omonov Sh.I. O‘zbekistonda reklama idrok qiluvchilar shaxsining etnopsixologik xususiyatlari: Psixologiya fanlari bo‘yicha falsafa doktori ilmiy darajasini olish uchun dissertatsiaya. - Toshkent. 2022.