RUS TILINING RIVOJLANISH TARIXI VA UNING JAHON MIQIYOSIDAGI AHAMIYATI

Main Article Content

Аннотация:

Ushbu maqolada rus tilining rivojlanish tarixi, zamonaviy  rus  tili, uning rivojlanishida tilshunos olimlar qarashlari, butun jahonda rus tilining tutgan o’rni  haqida so’z boradi.

Article Details

Как цитировать:

Mirova , M. . (2024). RUS TILINING RIVOJLANISH TARIXI VA UNING JAHON MIQIYOSIDAGI AHAMIYATI. Центральноазиатский журнал образования и инноваций, 3(2), 26–28. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/cajei/article/view/26997

Библиографические ссылки:

Rus tili madaniyati. (Darslik) Maslov V.G., 2010 - 160 b.

Rus tili va nutq madaniyati: Oliy o'quv yurtlari uchun darslik. L.A. Vvedenskaya, L.G. Pavlova, E.Yu. Kashaeva, Rostov n / a: "Feniks" nashriyoti, 2001. - 544 b.

Rus tili va nutq madaniyati / I. A. Dolbina, T. A. Karpinets, O.A. Saltakova; Kuzbas davlat texnika universiteti.

XX asr oxiridagi rus tili. V.L. Vorontsova va boshqalar - M.: Rus madaniyatining tillari, 2009. - 478 b.

Zamonaviy rus tili. Darslik. Valgina N.S., Rosenthal D.E., Fomina M.I., 2002.nashr, 528s.

Келдиёрова, Г. С. (2021). Язык и стиль Эркина Вахидова. Молодой ученый, (41), 40-42.

Saydiyevna, K. G. (2023, April). O ‘ZGA TILLARNI O ‘QITISHDA INTERNETNING O ‘RNI. In INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCES WITH HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS (Vol. 1, No. 14.04, pp. 110-113).

Keldiyorova, G. S., Qurbonova, N. N., Fatxullaxodjaev, M. Z., & Rixsiyeva, L. A. (2022). Didactic Functions and types of Role-Playing Games that Contribute to the Development of Communicative Foreign Language Speech Skills. Specialusis Ugdymas, 1(43), 10577-10582.

Норбоев, Ф. (2023). KREATIVLIK VA INNOVATSIYA BORASIDA ZAMONAVIY NAZARIYALAR. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари/Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук/Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(8).

Kaldibekova, A. S., & Norboyev, F. C. (2021). PEDAGOGIK INNOVATSION FAOLIYATDA PSIXOLOGIK TO’SIQLAR MUAMMOSI. Academic research in educational sciences, 2(CSPI conference 1), 611-615.