OʻQUVCHILARNING YOZMA SAVODXONLIGINI OʻSTIRISH METODLARI
Main Article Content
Аннотация:
Ushbu maqolada o‘quvchilarning yozma savodxonligini oshirishning samarali metodlari va yondashuvlari tahlil qilingan. Tadqiqotda grammatika, lug‘at boyligi, yozma nutq madaniyati va matn yaratish ko‘nikmalarini rivojlantirishga yo‘naltirilgan metodikalar o‘rganilgan. Shu bilan birga, interaktiv va innovatsion ta’lim usullari, individual yondashuv va baholash tizimlari yozma savodxonlikni oshirishdagi samaradorligi tahlil qilingan. Maqola pedagogika sohasidagi tadqiqotchilar, maktab o‘qituvchilari va ta’lim jarayonini takomillashtirishga qiziqqan mutaxassislar uchun foydali bo‘lishi mumkin.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Alimov, A. (2015). Pedagogik texnologiyalar va ta’lim jarayonini tashkil etish. Toshkent: Fan.
Axmedov, B. (2018). Yozma nutq madaniyati va uni rivojlantirish metodikasi. Toshkent: Sharq.
Bobojonova, M. (2017). O‘quvchilarda yozma savodxonlikni shakllantirish. Toshkent: O‘qituvchi.
Ergashev, S. (2016). Ta’lim jarayonida yozma ifodani rivojlantirish usullari. Toshkent: Ma’naviyat.
Islomov, D. (2019). Yozma ishlarni baholash va o‘quvchilarning rivojlanishi. Toshkent: Pedagogika.
Karimov, F. (2020). Yozma nutqni rivojlantirish metodikasi. Toshkent: Ta’lim.
Qodirov, N. (2014). Pedagogik psixologiya va yozma savodxonlik. Toshkent: Fan va Texnologiya.
Raximova, G. (2018). O‘quvchilarning yozma ko‘nikmalarini oshirishda interaktiv metodlar. Toshkent: O‘zbekiston.
Sodiqov, T. (2016). Yozma nutqni shakllantirishning zamonaviy metodlari. Toshkent: Ta’lim Innovatsiyalari.
Toshpulatov, J. (2017). Yozma savodxonlikni rivojlantirish va pedagogik yondashuvlar. Toshkent: O‘qituvchi.
